Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی یکشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با انتقاد از این پیشنهاد که از نیروی بازنشسته به صورت حق التدریس برای رفع مشکل کمبود معلم استفاده شود افزود: مسوولان آموزش و پرورش استان بکارگیری نیروی جوان به صورت حق التدریس را با وزارتخانه مکاتبه کنند تا تصمیمات صحیح دراین زمینه گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه استفاده از جوانان در تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش یک مسیر مطلوب است، تاکید کرد: به منظور تامین نیرو با خرید خدمت، برون سپاری و اخذ مجوز، اصلاح موضوع پذیرش بازنشستگان به جای جوانان کمبود نیروی انسانی خود را جبران کند.
عباسی افزود: همه ساله تعدادی از معلمان خواستار نقل و انتقال به استان های دیگر و یا داخل استان هستند که نباید اجازه نقل و انتقال فرهنگیان از این پس داده شود و به افرادی که در گذشته این انتقال ها انجام شده فراخوان داده شود تا سر کار خود بازگردند.
وی از مسوولان آموزش و پرورش خواست تا کارکنان خود را نیز که به صورت مامور به ادارت دیگر منتقل شده اند را به کارگیری کند تا کمبود معلم در استان رفع شود.
عباسی با بیان اینکه نباید به سیاستهای کلان دولتهای مختلف ایراد گرفت ، گفت: تمام این سیاستها قابل احترام هستند و با ید اجرایی شوند.
به گزارش ایرنا، استان چهارمحال وبختیاری با کمبود یکهزار و 134 معلم مواجه است.
7360/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان معلم نیروی انسانی وزارتخانه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی دولت در مراسم تجلیل از مقام معلم در گلپایگان با اشاره به اینکه امروز نرخ باسوادی در کشور به مرز ۹۸ درصد رسیده و از میانگین جهانی بالاتر رفته گفت: همانگونه که نرخ سواد با همت معلمان افزایش یافته مسیر رشد متفاوتی هم طراحی و برنامه ریزی شده است.


بهادر جهرمی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزود: این نوع رتبه بندی در دانشگاهها طی دهها سال ان هم برای جامعه اماری ۶۰ هزار نفر انجام می شود اما طرح رتبه بندی معلمان با جمعیت ۱۵ برابر فقط در طول یکسال صورت می پذیرد .
وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته معلمان بعضا با روال های غلط جذب می شدند گفت : دولت در نگاه میان مدت خود تمرکزش را بر روی جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان گذاشته است .


بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت بیشترین مجوز استخدام ازمونی برای آموزش و پرورش صادر کرده و سعی شده چند مرحله ای باشد تا انتخاب معلم بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی