Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یان اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد پیش از بازی مقابل کره جنوبی گفت: معتقدم روش‌های فراوانی برای رسیدن به نتیجه آیده آل وجود دارد تا بتوانیم شیوه دل خواهمان را در زمین پیاده و عملی کنیم.

او افزود: ما در روز‌های اخیر در تمرینات بیشتر روی کار‌های هجومی در خط حمله کار کرده ایم و امیدوارم در دیدار فردا مقابل کره تلاش هایمان به ثمر بنشیند و با پیروزی زمین را ترک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

اظهارات سرمربی تیم ملی کره جنوبی پیش از دیدار برابر سوئد

شین تائه یونگ سرمربی تیم ملی کره جنوبی پیش از بازی مقابل سوئد گفت: بیشتر بازیکنان ما با تجربه هستند و نسبت به بازی در جام جهانی غریبه نیستند. با وجودی که مطلع هستم بیشتر ورزشگاه در اختیار هواداران زرد پوش سوئدی خواهد بود، اما با این حال مطمئنم که هواداران کره جنوبی ما را تشویق خواهند کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، اصغر جهانگیر معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در نخستین نشست خبری به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ خواهد داد.

این نشست از طریق تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به نشانی https://www.aparat.com/simayeedalat/live به صورت زنده در حال پخش است.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری سریال نون خ
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال