Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه با نتیجه یک بر صفر برابر قهرمان آفریقا به پیروزی رسید. در این بازی که شاهد تلاش بی‌حد بازیکنان ایرانی بودیم، در نهایت توانستیم برابر تیم حریف نتیجه بگیریم. در این خصوص با جواد زرینچه بازیکن اسبق تیم ملی به گفتگو نشستیم. با این گفتگو همراه باشید. 
* بازی ایران و مراکش را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بازیکنان ما با تمام تلاش و فداکاری خود توانستند بازی را به خوبی پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها بازیکنان مراکش را خسته کرده و از این خستگی نهایت استفاده را بردند. در نیمه دوم فشار تیم ما برخلاف نیمه اول بیشتر شد و با همین فشار روی دفاع حریف گل زیبای دقایق پایانی به ثمر رسید. 
* بازی بعد ایران مقابل اسپانیا را چطور می‌بینید؟
من معتقدم اگر می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم، باید برابر این تیم کاری کنیم. بازی سختی پیش رو داریم. نباید از این تیم انتظار بی‌جا داشت و در حد توان آن باید به آن فکر کرد، تیم اسپانیا بازیکنان خطرناکی دارد. ما می‌توانیم با بازی بسته خود آن‌ها را خسته کنیم و از اشتباهات آن‌ها نهایت استفاده را ببریم؛ ناگفته نماند این موضوع در مورد بازی با پرتغال هم صدق می‌کند. تیم پرتغال متکی به رونالدو است که اگر بتوانیم او را مهار کنیم و با بازی بسته رونالدو را تحت فشار قرار دهیم، مطمئناً نتیجه خواهیم گرفت. 
* به غیر از ایران، طرفدار کدام تیم‌ها هستید؟
دوست دارم نمایندگان آسیا در جام جهانی موفق باشند. متأسفانه همان‌طور که شاهد بودید، عربستان ۵ گل از روسیه دریافت کرد یا استرالیا با وجود بازی خوبی که برابر فرانسه به نمایش گذاشت، بازی را واگذار کرد، اما بعد از آسیا نتایج تیم‌های برزیل، آلمان و آرژانتین را دنبال می‌کنم. 
* کدام تیم‌ها کاندیدای قهرمانی هستند؟
به زعم بنده تیم‌های برزیل، آلمان و آرژانتین می‌توانند مستعد قهرمانی باشند و یکی از آن‌ها قهرمان می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام جهانی بازی تیم ملی مراکش اسپانیا پرتغال عربستان روسیه فرانسه آلمان آرژانتین تیم ملی جام جهانی زرینچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند