Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@23:54:54 GMT

خروج آمریکا از برجام حرکت درستی بود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۷۸۵۴

خروج آمریکا از برجام حرکت درستی بود

به گزارش ایسکانیوز، «دیوید پترائوس» رئیس اسبق آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) روز یکشنبه از خروج این کشور از توافق هسته‌ای با ایران استقبال کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، پترائوس که در کنفرانس جنگ سایبری در تل‌آویو صحبت می‌کرد، گفت: «من از خروج ایالات متحده از برجام استقبال می‌کنم [چراکه] این کار فشار بر ایران را بیش از پیش افزایش می‌دهد، آن هم نه فقط در حوزه‌هایی که تحت پوشش توافق هسته‌ای قرار دارد، بلکه در زمینه برنامه موشکی و فعالیت‌های مخرب ایران در دیگر نقاط خاورمیانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی که در سال ۲۰۱۲ به دلیل فساد اخلاقی و در معرض خطر قرار دادن اطلاعات محرمانه از ریاست سیا برکنار شد، پس از پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا جزء گزینه‌های انتصاب به عنوان وزیر خارجه آمریکا بود.

پترائوس در بخش دیگری از نشست روز یکشنبه گفت جنگ‌افزارهای سایبری می‌توانند سامانه‌های ناوبری، اطلاعاتی و فرماندهی را مختل کنند و به همین دلیل در آینده در هر جنگی، جنگ‌افزارهای سایبری بخشی از جنگ خواهند بود.

او در پاسخ به این سوال که اگر یک پیشنهاد به ترامپ داشته باشد، آن پیشنهاد چیست، گفت ترامپ باید اطمینان یابد که گروه تروریستی نتواند به زیرساخت‌های آمریکا حمله سایبری انجام دهد. او از «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم به دلیل حذف سمت مشاور امنیت سایبری این شورا انتقاد کرد.

305

آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا دیوید پترائوس رئیس اسبق آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا دیوید پترائوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی و سیاسی از ارومیه در گفتگوی تلفنی با خبر مهاباد با اشاره به اینکه شمار بازداشتی ها از 130 نفر گذشته جمعی از دانشجوهای معترض هم از ادامه تحصیل تعلیق شدند گفت: آنچه در دانشگاه های آمریکا شاهد هستیم نشان دهنده بیداری افکار عمومی جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق و دامنه تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی و نسل کشی در غزه توسط اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی است.

دکتر فتح اللهی اضافه کرد: خاموش کردن صدای دانشجویان با رفتارهای خشن خاموش کننده مطالبات بر حق افکارعمومی جهان نخواهد بود و لازم است که دنیا و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی به این مهم توجه کنند.

بر شمار دانشجوها و ساختمان هایی که تحصن در آنجا صورت می گرفت هر روز افزوده می شد تا روز هفتم که رئیس دانشگاه به پلیس گفت بیایید جمعش کنیم. حدود 100 نفر از دانشجوها و اعضای هیئت علمی مجروح شدند 712 نفر بازداشت.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین