Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فائزه دولتی به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ شهرداری تهران انتخاب شد.

 فائزه دولتی به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران انتخاب شد.

وی پیش از این مسئول کمیته اجتماعی و مشاور کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و عضو علی البدل شورای شهر چهارم و فعال اجتماعی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان علیزاده رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران در پیامی انتصاب وی را تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است، انتصاب شایسته سرکارعالی به‌عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه هفت شهرداری تهران، که مبین مقبولیت و توانایی شما است را، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. سوابق شما در فعالیت‌های مردم نهاد و کمیته اجتماعی و کارگروه مسئولیت‌پذیری اجتماعی شورای اسلامی چهارم شهر تهران، نوید بخش این موضوع است که یک فرد آگاه و دردآشنا با امور اجتماعی کلان‌شهر تهران، نقش مؤثرتری در پیش‌برد امور مربوطه خواهد داشت. این موضوع خرسندی و امیدواری فعالین جامعه مدنی را درپی دارد، زیرا که اکنون یک نفر از جنس خویشتن را در مقام مدیر اجرایی می‌بینند.

از دیگر سو بحث مشارکت جوانان در توسعه کشور از جمله مباحث مورد علاقه تلاش‌گران برای اعتلای ایران اسلامی است. جوانان در تمامی عرصه‌ها، نیروهای محرک هستند و ورود آن‌ها به یک عرصه، آغاز یک حرکت عظیم و موفق است. شایسته است که از تمامی توان‌مندی‌های کشور، علی‌الخصوص جوانان و زنان برای توسعه بهره برد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون شهرداری شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر استان تهران شورای اسلامی جامعه ایران اسلامی زنان اجتماعی و فرهنگی استان تهران جامعه شهرداری تهران معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد