Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تولد و زادروز افراد مشهور همواره مورد توجه رسانه‌ها و اقشار مختلف مردم جهان بوده است، از همین رو عده بسیاری از مردم علاقه‌مندند که بدانند افراد مشهور مورد علاقه‌شان در چه روزهایی متولد شده‌اند.

تفاوتی ندارد این افراد بازیگر مشهوری باشند، یا سیاستمدار مشهور، تفاوتی ندارد که مسن باشند و یا جوان محسوب شوند، تفاوتی ندارد که در قید حیات باشند و یا از دنیا رفته باشند، مهم این است که میل به اطلاع داشتن از تاریخ تولد آنها همواره بین مردم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشور ما عموم مردم با تاریخ تولد افراد مشهور و سرشناس ایرانی آشنایی دارند از همین رو در این بخش به تاریخ تولد افراد سرشناس خارجی خواهیم پرداخت و هر روز متناسب با تاریخ، متولدین همان روز را معرفی خواهیم کرد.

در ادامه تصاویر افراد مشهوری که در تاریخ  18 ژوئن تقویم میلادی به دنیا آمده‌اند را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید: اپل iOS 12 را معرفی کرد؛ ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را ببینید

بیشتر بخوانید: کدام دستگاه‌ها از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته

بیشتر بخوانید: اولین خودروها با پلاک دیجیتالی در کالیفرنیا

بیشتر بخوانید: اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور

بیشتر بخوانید: ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

انتهای پیام/

▐متولدین امروز چه کسانی هستند؟ +تصاویر ▌ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی متولدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

این نوع سردرد‌ها که به "سردرد‌های خوشه‌ای" معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. این مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.

«کارولین ران»، نویسنده این مطالعه از مؤسسه کارولینسکا در استکهلم سوئد، می‌گوید: «در سرتاسر جهان، سردرد تأثیر بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اجتماعی دارد.»

وی در ادامه می‌افزاید: «نتایج ما نشان می‌دهد که افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای با افزایش خطر ابتلاء به سایر بیماری‌ها مواجه هستند.»

این مطالعه شامل بیش از ۳۲۰۰ سوئدی ۱۶ تا ۶۴ ساله بود که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند. بیشتر آن‌ها مرد بودند، زیرا مردان بیشتر در معرض سردرد‌های خوشه‌ای هستند. محققان آن گروه را با ۱۶۲۰۰ نفر بدون سردرد مقایسه کردند که از نظر سن، جنسیت و عوامل دیگر مشابه بودند.

محققان سوابق کاری افراد را بررسی کردند تا مشخص کنند که افراد چند روز در سال به دلیل بیماری و ناتوانی از کار غیبت می‌کنند.

یافته‌ها نشان داد افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای به طور متوسط ۶۳ روز به دلیل بیماری و ناتوانی غیبت از محل کار داشتند درحالیکه افراد بدون سردرد خوشه‌ای ۳۴ روز غیبت از محل کار داشتند.

به گفته محققان، حدود ۹۲ درصد از افرادی که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند حداقل یک بیماری دیگر هم داشتند و حدود ۷۸ درصد از افرادی که سردرد خوشه‌ای نداشتند، دو بیماری دیگر داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند