Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی روش می گوید هنوز هم هیچ بازیکنی صاحب پیراهن تیم ملی نیست.

طرفداری- کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی اظهار داشت در بیش از 36 سال سابقه مربیگری اش با چنین بازیکنانی کار نکرده که علیرغم دریافتی کم تا این اندازه به تیم خود پایبندی داشته باشند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم در پاسخ به صحبت های محمدرضا ساکت که گفته بود تیم ملی بهترین فرزندان ایران را دارد اظهار کرد:

در اینجا سوپرمن معنا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا گروهی از بازیکنان زحمتکش و مربیانی حضور دارند که توانایی ابرکارها را دارند. جناب آقای دکتر سلطانی فر! اگر اجازه دهید می‌خواهم خدمتتان عرض کنم که بنده با بیش از 36 سال تجربه در مربیگری، هیچ وقت با چنین بازیکنانی کار نکردم که دریافتی شان آنقدر کم باشد و ارائه و پایبندی شان انقدر زیاد.

وی افزود:

بازیکنان و پسران فروتن و به دور از غروری داریم که همیشه به ایران پایبند و متعهد هستند ولی استحقاق توجه بیشتر و محبت بیشتری از طرف مقامات ورزش و فدراسیون در این چند سال دارند. از حضرتعالی خواهش می کنم که این اتفاق بیفتد. ما این بردمان را نه تنها با بازیکنانی که امروز اینجا حضور دارند بلکه با بازیکنانی که در گذشته تیم ملی بوده اند تقسیم می کنیم. از صمیم قلب هم آرزو می کنم که این برد و موفقیت جامعه فوتبال ایران را متحدل تر و همدلتر کنار هم قرار دهد.

کی روش با قدردانی از حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی اظهار کرد:

همانطور که قبلا همه گفته ام پسران ما زحمتشان را کشیدند اما امروز قبل از تمرین هم به آنها گفتم که مطلبی برای جشن گرفتن نداریم و هدفمان تحقق رویاهای ملت ایران است و امیدواریم این اتفاق بیفتد. نگرش و طرز تفکر من از روز ابتدایی که در اینجا حضور دارم این بوده که هیچ بازیکنی صاحب پیراهن تیم ملی نیست و فقط این اجازه را پیدا می کند که این پیراهن را بر تن کند با یک ماموریت و هدف و آن اینکه پیراهن مقدس تیم ملی را در جایگاه رفیع تری قرار دهد.

او سپس از بازیکنان تیم ملی پرسید، آماده اید که بازیکنان با صدای بلند به ندای سرمربی تیم ملی پاسخ مثبت دادند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • قطعا ملخ را اینجوری ندیده اید! (عکس)
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!