Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:مردی که دو زن جوان دارد و همه ی آنها با خوشی و بدون هیچ مشکلی به زندگی شان در خانه ادامه می دهند و کاملا راضی هستند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی که دو زن جوان دارد و همه ی آن ها با خوشی و بدون هیچ مشکلی به زندگی شان در خانه ادامه می دهند و کاملا راضی هستند.

این دو زن در کنار هم به خوشی و شادی زندگی می‌کنند باورش شاید برای همه ی عجیب باشد اما واقعیت دارد! دو زن که هووی هم هستند با شوهرشان دریک خانه عاشقانه زندگی می‌کنند و با هم مشکلی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که همسر اول مرد فوت کرده است و قبل از فوتش با دو هووی دیگرش در همین خانه ساکن بود.

هیچ زنی حاضر به زندگی در خانه و یا حتی شهر محل زندگی هووی خود نیست اما مرد دو زنه جوان با 2 همسر جوان و 9 فرزندش به خوبی در یک خانه زندگی می کنند، مطمئنا دو زن او عجیب ترین هووهای دنیا هستند.

داستان این زندگی مشترک عجیب زمانی آغاز شد که “واریسیا” 32 ساله عکسی از خودش درکنار همسر و هووی خود در فضای مجازی منتشر کرد ، تصویری که برای همه ی سوال برانگیز بود چطور دو هوو می توانند اینقدر با هم صمیمی باشند و زندگی خوبی بسازند ؟ برخی می گفتند که آنها شاید خواهر هستند برای همین می توانند زندگی با همسر مشترک را تحمل کنند اما این ماجرا صحت نداشت و این دو هوو هیچ نسبتی با هم نداشتند.

تریو شوهر این دو زن که زن سوم خود رابه تازگی از دست داده است با سیاست خود توانسته رضایت هردو همسرش را جلب کند و جوری رفتار کرده است که آنها به راحتی کنار هم زندگی می کنند.

حاصل ازدواج های او 9 فرزند است که بدون توجه به متفاوت بودن مادرانشان مثل خواهر و برادرهای واقعی کنار هم زندگی می کنند. واقعی بودن زندگی کاملا در آرامش این مرد دو زنه با حضور آنها در یک برنامه تلویزیونی ثابت شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث همسر جوان زندگی مرد عجیب عکس مرد دختر فیلم ایرانشهر زن حوادث پسر ایران دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزخلیج فارس، نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیل به همراه دوستانش برای دیدن سیل به رودخانه نزدیک شد.
وی گفت: وی به داخل رودخانه سقوط کرد و متاسفانه دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید؛ غرق شدن دو جوان جاسکی در گودال آب
امروز همچنین دو جوان چهارده و بیست ساله اهل روستای زهریکار سورک لیردف شهرستان جاسک که برای تفریح و شنا وارد یک گودال آب ناشی از بارندگی شدند، جان باختند.

دیگر خبرها

  • اعتقاد به قسمت در ازدواج
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • با پادشاه اردن و همسر و فرزندانش آشنا شوید؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان (+عکس)
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم