Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@20:53:20 GMT

راز لاغری شکم و پهلو در این نوشیدنی هاست!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۹۵۷۵

راز لاغری شکم و پهلو در این نوشیدنی هاست!

رکنا: این 5 نوشیدنی مفید در لاغری شکم و پهلو بی نظیر است.

می‌دانید راز لاغری در چیست؟ در اصلاح شیوه زندگی! راز لاغری این است که علاوه بر کنترل محتویات بشقابتان حواستان به محتویات لیوانتان نیز باشد. بهترین نوشیدنی‌ها برای خوش اندامی، ساده‌ترین و سالم‌ترین آن‌ها هستند.

*آب

آب؛ همان مایه حیات که جزو بهترین نوشیدنی‌ها برای رسیدن به تناسب اندام Fitness است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه بیش از یک و نیم لیتر آب بنوشید. اگر طعم آن را نمی‌پسندید چند برش لیموترش، خیار، حتی گوجه فرنگی یا هر میوه‌ای که دوست دارید را داخل آن بیندازید و طعم دارش کنید.

*آب سبزیجات طبیعی

لاغر شدن وقت و هزینه می‌خواهد. دست به کار شوید و آب سبزیجات طبیعی را بگیرید. آب سبزیجات منبع فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن در دوران رژیم لاغری هستند.

اگر بتوانید کم‌سدیم‌ترین سبزیجات را انتخاب کنید عالی است. فیبر‌های موجود در سبزیجات، سیرکننده هستند. می‌توانید به سراغ کرفس، هویج، چغندر و ... بروید.

*چای بدون قند افزوده

یک فنجان قهوه تلخ برای صبح یا یک فنجان قهوه برای بعدازظهر برای لاغری مناسب است، چون کافئین باعث کاهش اشتها می‌شود. قهوه همچنین جزو نوشیدنی‌های ترموژن است یعنی در بدن گرما تولید کرده و متابولیسم را تحریک می‌کند.

چای سبز شهرت زیادی در افزایش سوخت و ساز بدن داشته و به لاغر شدن کمک می‌کند. می‌توانید چای سبز را به صورت داغ یا سرد به همراه اندکی عسل میل کنید.

از چای سیاه و اولانگ نیز غافل نشوید، چون چای‌ها سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که بدن را از شر سموم خلاص می‌کنند.

چای رویبوس نیز جزو چای‌هایی است که اگر بدون قند زیاد مصرف شود سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد، از ریزه خواری روزانه جلوگیری می‌کند و چربی سوز است. آنتی‌اکسیدان‌های قوی موجود در این نوشیدنی مانع از شکل گیری بافت‌های چربی می‌شوند و حتی برای پوست نیز بسیار مفید هستند.

*قهوه

یک فنجان قهوه تلخ برای صبح یا یک فنجان قهوه برای بعدازظهر برای لاغری مناسب است، چون کافئین باعث کاهش اشتها می‌شود.

قهوه همچنین جزو نوشیدنی‌های ترموژن است یعنی در بدن گرما تولید کرده و متابولیسم را تحریک می‌کند. البته یادتان باشد که از افزودن شیر پرچرب یا شکر خودداری کنید.

*شیر کم چرب

شیر کم چرب منبع پروتئین، ویتامین D. و کلسیم مورد نیاز برای داشتن عضلات و استخوان‌هایی سالم است.

شیر صفر یا یک درصد انتخاب کنید تا بدون دریافت چربی از خواص آن بهره‌مند شوید. می‌توانید کمی کاکائو نیز به آن اضافه کنید. شیرکاکائو به احیای عضلات بعد از ورزش Sport کمک زیادی می‌کند.

اگر علاقه دارید هر نوشیدنی را شیرین کنید بهتر است به سراغ شیرین‌کننده‌های طبیعی مانند استویا بروید. این ماده به صورت عصاره و برگ خشک در انجمن‌های دیابت Diabetes به فروش می‌رسد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت تناسب اندام Fitness رژیم لاغری قهوه چای ورزش Sport دیابت Diabetes سوخت و ساز بدن گوجه فرنگی لاغری شهرت آب عکس فیلم ایرانشهر دختر زن مرد ایران حوادث پسر دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!

در دنیای پرشتاب امروز، نوشیدنی های گرم و خنک به بخش ضروری از زندگی تبدیل شده اند.

لیوان کاغذی، یار همیشگی این نوشیدنی ها، نه تنها نوشیدن آنها را آسان و لذت بخش می کند،

بلکه ابزاری کارآمد برای تبلیغات و معرفی برند شما نیز محسوب می شود.

کافه ها، رستوران ها، ادارات و حتی منازل، همگی از این نوشیدنی ها برای پذیرایی از مشتریان، کارکنان و یا اعضای خانواده خود استفاده می کنند.

اما چه چیزی می تواند تجربه نوشیدن این نوشیدنی ها را برای مشتریان شما لذت بخش تر و به یاد ماندنی تر کند؟ بدون شک، استفاده از لیوان کاغذی مناسب نقشی اساسی در این امر دارد.

لیوان کاغذی ایران لیوان، با ارائه ی طیف گسترده ای از لیوان های کاغذی با کیفیت بالا و طرح های متنوع، به شما کمک می کند تا تجربه ی نوشیدن را برای مشتریان خود به سطحی بالاتر ارتقا دهید و در عین حال برند خود را به طور موثری به آنها معرفی کنید.

کاربردهای لیوان کاغذی:

لیوان های کاغذی ایران لیوان کاربردهای فراوانی در مشاغل مختلف دارند. از جمله:

کافی شاپ ها: برای سرو قهوه، چای، هات چاکلت و سایر نوشیدنی های گرم قهوه فروشی ها: برای سرو قهوه به صورت بیرون بر بستنی فروشی ها: برای سرو بستنی و سایر دسرهای خنک رستوران ها: برای سرو نوشیدنی در کنار غذا و سایر کسب و کارها: برای سرو نوشیدنی در رویدادها، همایش ها و ... مزایای استفاده از لیوان کاغذی ایران لیوان: دوستدار محیط زیست: لیوان های کاغذی ایران لیوان از مواد اولیه ی تجزیه پذیر تولید می شوند و به کاهش آلودگی محیط زیست کمک می کنند. کیفیت و استحکام: لیوان های کاغذی ایران لیوان از بهترین مواد اولیه و با ظرافت تمام تولید می شوند و می توانند دمای نوشیدنی را برای مدت طولانی حفظ کنند. تنوع طرح و رنگ: ایران لیوان طیف گسترده ای از لیوان های کاغذی را در طرح ها و رنگ های متنوع ارائه می دهد تا شما بتوانید لیوان هایی را انتخاب کنید که با سلیقه و نیاز شما مطابقت داشته باشند. قابلیت چاپ: لیوان های کاغذی ایران لیوان قابلیت چاپ لوگو، شعار و پیام برند شما را دارند. چاپ با کیفیت بالا و ماندگار ایران لیوان، به شما کمک می کند تا برند خود را به طور موثری در ذهن مخاطبان حک کنید. قیمت مناسب: ایران لیوان لیوان های کاغذی خود را با قیمت های مناسب و به صرفه ارائه می دهد. خدمات مشتری عالی: ایران لیوان با ارائه ی خدمات مشتری عالی، به شما کمک می کند تا تجربه ی خریدی لذت بخش داشته باشید. قیمت لیوان کاغذی

برای استعلام قیمت لیوان کاغذی می توانید به وبسایت ایران لیوان مراجعه کنید و لیست قیمت لیوان کاغذی را مشاهده نمایید.

چاپ لیوان کاغذی

با چاپ لیوان کاغذی لگو و یا اسم برند بر روی لیوان کاغذی میتوانید برای همیشه نام خود را در ذهن مشتری ثبت نمایید،

مشتری به خوبی برند شما را به خاطر می سپارد.

با انتخاب لیوان کاغذی ایران لیوان، به حفظ محیط زیست و ارتقای برند خود کمک کنید!

با ما همراه شوید تا نوشیدنی های شما را با ظاهری زیبا و دوستدار محیط زیست سرو کنید!

لیوان کاغذی: راز جلب توجه مشتریان و ارتقای برند شما!

چرا لیوان کاغذی ایران لیوان را انتخاب کنیم؟

جذب مشتری: لیوان های کاغذی ایران لیوان با طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب خود، توجه مشتریان را به خود جلب می کنند و احساس مثبتیرا در آنها ایجاد می کنند. معرفی برند: چاپ لوگو و پیام برند شما بر روی لیوان های کاغذی ایران لیوان، به معرفی برند شما به مشتریاندر حین نوشیدن نوشیدنی های مورد علاقه شان کمک می کند. دوستدار محیط زیست: ایران لیوان به حفظ سلامت کره زمین اهمیت می دهد. به همین دلیل، لیوان های کاغذی خود را از مواد اولیه ی تجزیه پذیر تولید می کند. با انتخاب لیوان های کاغذی ایران لیوان، به حفظ محیط زیست و ارتقای وجهه ی عمومی برند خود کمک خواهید کرد. کیفیت و استحکام: لیوان های کاغذی ایران لیوان از بهترین مواد اولیه و با ظرافت تمام تولید می شوند و می توانند دمای نوشیدنی را برای مدت طولانی حفظکنند. قیمت مناسب: ایران لیوان لیوان های کاغذی خود را با قیمت های مناسب و به صرفه ارائه می دهد. خدمات مشتری عالی: ایران لیوان به رضایت مشتریان خود اهمیت ویژه ای می دهد. به همین دلیل، خدمات مشتری عالی را به شما ارائه می دهد تا از خرید خود تجربه ای لذت بخش داشته باشید.

همین امروز با ایران لیوان تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید!

شماره تماس: [09120086167]

با انتخاب لیوان کاغذی ایران لیوان، نه تنها به جلب توجه مشتریان و ارتقای برند خود کمک می کنید، بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک خواهید کرد.

 

دیگر خبرها

  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم
  • فیلم| تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • فیلم/ گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها