Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:16:26 GMT

«آن شرلی» برای بار چندم به تلویزیون می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۹۷۷۹

«آن شرلی» برای بار چندم به تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال «رویای سبز» با نام اصلی Anne of Green Gables یک درام تلویزیونی است مانند «قصه های جزیره» و «امیلی در نیومون» که بر پایه داستانی از لوسی ماد مونتگمری و کارگردانی کوین سالیوان ساخته شده است.

این مجموعه داستانی از امروز دوشنبه ۲۸ خرداد در ۱۳ قسمت هر روز به جز جمعه ها حوالی ساعت ۱۰ صبح پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این سریال آمده است: آن شرلی یک دختر ۱۱ ساله یتیم است که در سه ماهگی پدر و مادرش را از دست می دهد و بعدها به گرین گیبلز می رود. صاحبان گرین گیبلز دو خواهر و برادر مزرعه دار به نام های ماریلا و متیو کاتبرت هستند که می خواهند سرپرستی پسر بچه ای را قبول کنند اما صاحب یتیم خانه دختر بچه ای را به اشتباه برای آنها می آورد. آن شرلی که نمی تواند به کارهای مزرعه برسد و به متیو کمک کند، سعی می کند که بیشتر کارهای خانه را انجام دهد و به خانه داری بپردازد. آن شرلی دارای دوستی صمیمی به نام دایانا است که پس از این اتفاق از یکدیگر جدا می شوند اما آنها سعی می کنند تا دوستی شان را ادامه بدهند و نگذارند که این فاصله دوستی آن را بر هم بزند و …

مجموعه داستانی «رویای سبز» محصول ۱۹۸۵ کشور کانادا است که مگان فالووز، کالین دوهرست، ریچارد فارنزورث، وندی هیلر، فرانک کانورس و جاناتان کوربی در آن ایفای نقش کردند.

این مجموعه تلویزیونی تاکنون بارها از تلویزیون پخش شده است.

کد خبر 4323379 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تلویزیون سریال خارجی شبکه یک سیما تئاتر ایران جام جهانی 2018 روسیه فیلم سینمایی سریال ایرانی موسیقی ایرانی سینمای مستند سینمای آمریکا فیلم کوتاه پوستر کنسرت موسیقی بازیگر سینما رادیو صبا نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، این نویسنده، اسطوره‌شناس، پژوهشگر و طنزپرداز زاده‌ ۱۶ فروردین ۱۳۴۰ در بم، بود که در سال‌های اخیر به تنهایی زندگی می‌کرد و بر اساس هفته‌نامه محلی بم روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیار خود درگذشت. او دانش‌آموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و از دهه شصت فعالیت روزنامه‌نگاری خود را در روزنامه اطلاعات آغاز کرد و از دهه هفتاد نیز به طور جدی‌تر وارد حوزه ادبیات داستانی و فرهنگ مردم شد.

تالیف ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات داستانی و پژوهشی و صدها عنوان مقاله مطبوعاتی و پژوهشی حاصل یک عمر فعالیت‌های او بود. از رمان‌های معروف او می‌توان به «سوگ مغان»، «آذرستان»، «ظلمات»، «اندوهگرد»، «پریباد»، «داستان‌های غریب مردمان عادی»، «هزار و یک شب نو»، «خانه کوچک» و «عطای پهلوان» را در پرونده کاری خود دارد.

رمان «آذرستان» او در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده سی سال رمان طنز ایران شد.

کد خبر 849579 منبع: ایسنا برچسب‌ها ادبیات خبر مهم کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان

دیگر خبرها

  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • محمد علی علومی شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور