Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان صفری به برخی حسنات و ایرادات بیمه سلامت اشاره کرد و گفت : هدف نظام و دولت از اجرای این طرح ایجاد عدالت نسبی در جامعه بوده و می بایست نواقصات آن به همکاری همه دستگاهها و به خصوص رسانه ها مرتفع گردد .

وی ادامه داد : ضروری است تلاش های خدمات نظام در این مهم حوزه به اطلاع عموم مردم رسانده شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صداوسیمای استان با بیان اینکه برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی باید کار را از مدارس آغاز کرده و فرهنگ عمومی را در این بخش تصحیح و ارتقاء داد ، افزود: ارتقاء شاخص های بهداشتی در جامعه از اولویت های برنامه سازی در رسانه ملی و استانی به شمار می رود و رسانه استانی همچون گذشته آماده همکاری گسترده در این زمینه است .

آقای صفری بر آمادگی رسانه استانی برای مشارکت در تولید برنامه های مختلف آموزشی در قالبهای مختلف از جمله میزگرد و .... تأکید کرد .

مدیرکل بیمه سلامت استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از برنامه های رسانه استانی در حوزه سلامت گفت: هم اکنون از جمعیت 40 ملیون نفری تحت پوشش بیمه سلامت ، بیش از 34 میلیون نفر به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند.

خانم ابراهیم خانی افزود : بیمه سلامت هنوز در سطح کشور بطور کامل شناخته نشده و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می شود و در مواقعی نیز سو استفاده هایی ازاین ناآگاهی اتفاق می افتد، لذا شفاف سازی و تبین موضوعات مرتبط در این حوزه توسط رسانه ملی واستانی قطعاً تأثیرگذار خواهد بود .

وی در ادامه آمادگی بیمه سلامت استان را برای مشارکت در تولید برنامه های مختلف در شبکه استانی اعلام کرد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران

  ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در واپسین روزهای هفته سلامت کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت سیب و سوران جهت برپایی ایستگاه سلامت برای کارکنان و ارباب رجویان بانک ملی شهر سوران با هدف توانمندسازی مردم درخصوص حفظ و ارتقاء سلامت خود اقدام کردند.
 
وی افزود: شاخص سواد سلامت به‌عنوان یکی از عوامل مهم اجتماعی مؤثر بر سلامت است و آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسؤلیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت محیط‌های ارائه مراقبت‌های سلامت در امر خود مراقبتی فردی و سازمانی، با تحقق رویکرد جامعه و انسان سالم صورت خواهد گرفت.
 
زیبا اربابی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت در این رابطه گفت: افزایش آگاهی و مسئولیت‌پذیری افراد جامعه با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و رسانه‌ای بر بخش سلامت باید هدفمند باشد و لازم است که مردم به‌عنوان منابع اصلی سلامت، در حوزه خود مراقبتی توانمند شده و کنترل بیشتری بر سلامت خود، خانواده و جامعه داشته باشند.
 
 وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد