Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری با لزوم فرهنگ سازی استفاده از کالاهای فرهنگی، گفت: دستگاه های اجتماعی جهت رفع مسائل اجتماعی با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حمیدرضا عشریه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری امروز (27 خرداد) در افتتاحیه اولین اکران فیلم «لبخند صبح» گفت:رویای تلخ و شیرین نزدیک 100 قسمت است که به همت کارگردانی و تهیه کنندگی حسین توسلی به موضوع اجتماعی، می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دیدار با سران سه قوه به موضوعات اجتماعی و رفع معضلات اجتماعی، تاکید فراوان داشتند.

 

عشریه بیان کرد: مسائل اجتماعی را چند عامل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... ایجاد می کنند که مصادیق آن، فراوان و راه های برون رفت از آن نیز متنوع است و دستگاه های اجتماعی جهت رفع مسائل اجتماعی با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

 

وی ابراز کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کاریکاتور، مطبوعات، فضای مجازی، کتاب، تئاتر، همایش و کارگاه های آموزشی می توان جهت کاهش مسائل اجتماعی تلاش نماید و 30 دستگاه در رفع مشکلات اجتماعی، فعال هستند.

 

عشریه گفت: در بحث انتقال فرهنگ و مطالب سه دوره سنتی یعنی سینه به سینه و صنعتی یعنی نشریات و رادیو و تلویزیون و فناوری اطلاعات و اینترنت یعنی دریافت لحظه ای اطلاعات را شاهد بودیم و هستیم.

 

وی اظهار کرد: فرهنگ سازی استفاده از کالاهای فرهنگی را باید ایجاد کرد تا مشکلات فرهنگی نظیر خیانت در امانت و قاچاق را شاهد نباشیم.

 

به گزارش شبستان، در پایان فیلم «لبخند صبح» با حضور حسین توسلی، کارگردان و تهیه کننده و همچنین برخی بازیگران این فیلم، برای نخستین دفعه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشا اسلامی مازندران، اکران شد.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر مساجد مجلس دولت عید فطر مقام معظم رهبری کانون های مساجد نماز عید سعید فطر احزاب دستگاه های اجتماعی کالاهای فرهنگی مشارکت فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای طرح‌نور و عفاف و‌حجاب در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه شهرستان خوی در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های فراجا در اجرای طرح نور و گفت: اجرای این یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که با مشارکت خود مردم بصورت حکیمانه و با اقتدار اجرامی شود
وی برضرورت حفظ حرمت خانواد‌ها در اجرای این طرح تاکید کرد وافزود: دشمن و نظام سلطه با توطئه‌های مختلف بدنبال به انحراف کشاندن اهداف اجرای این طرح وایجاد تنش‌های اجتماعی است، اما مردم با درایت کامل، فراجا را در اجرای این طرح همراهی می‌کنند 
امام جمعه خوی نقش نهاد‌های فرهنگی از جمله رسانه ملی را برای تبین اهداف مهم این طرح و تبین جلوه‌های زیبای اجتماعی آن تاکید کرد 
سرهنگ پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی هم دراین جلسه با اشاره به روند اجرای طرح نور در خوی گفت: این طرح با رعایت تمامی جوانب اجتماعی آن از بیست و‌پنجم فروردین با مشارکت و اسقبال مردم بخوبی و با آرمش کامل در شهرستان در حال اجراست 
وی همچنین برضرورت افزایش مشارکت نهاد‌های فرهنگی در اجرای این طرح تاکیدکرد

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای طرح‌نور و عفاف و‌حجاب در خوی 
  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • نقش انتخابات در بهبود رشد فرهنگ و زندگی اجتماعی جامعه
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • افزایش ۳۰ درصدی تعداد تشکل های جامعه کارگری در دولت سیزدهم
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟