Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@07:46:47 GMT

املت سیب زمینی پنیری با ژامبون+دستور پخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۰۶۵۲

املت سیب زمینی پنیری با ژامبون+دستور پخت

رکنا: املت یکی از غذاهای پرطرفدار در وعده صبحانه است.

مواد لازم برای سه نفر

سیب‌زمینی متوسط: سه عدد

تخم‌مرغ: پنج عدد

پیاز: یک عدد

ژامبون گوشت: چهار ورقه

پنیر (موزارلا، گودا، چدار و…): هشت ورقه

نمک: به مقدار دلخواه

روغن زیتون: به مقدار لازم

طرز تهیه

برای شروع تابه را روی شعله متوسط بگذارید و در آن روغن بریزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیب‌زمینی‌ها را پوست کنده و نگینی خرد کرده و در تابه بریزید. نصف پیاز را به قطعات درشت خرد کرده و آن را هم در تابه بریزید. کمی نمک به آن اضافه کنید. با یک قاشق چوبی مواد درون تابه را هم بزنید تا حدود ۱۰ دقیقه یا زمانی که پخته شوند. با همان قاشق مواد درون تابه را له کنید. وقتی که مطمئن شدید که سیب‌زمینی‌ها کاملاً له شدند، شعله را خاموش کنید.

در یک کاسه تخم‌مرغ‌ها را بشکنید، نمک روی آن بریزید و کاملاً مخلوط کنید. سیب‌زمینی پخته‌شده را با تخم‌مرغ‌های هم‌زده مخلوط کنید. در یک تابه عمیق کمی روغن بریزید و نصف موادتان را کف تابه ریخته و پخش کنید. روی مواد چهار ورقه پنیر قرار دهید، سپس روی آن چهار لایه ژامبون گوشت را بگذارید، دوباره چهار ورقه دیگر پنیر روی آن بچینید. حال بقیه موادتان را روی پنیرها و ژامبون‌ها ریخته و به کمک یک قاشق آن را پخش کنید.

حدود پنج دقیقه اجازه دهید تا مواد روی شعله بپزند. روی تابه یک بشقاب قرار دهید و و املت را درون بشقاب برگردانید. حال دوباره املت را درون تابه قرار دهید تا طرف دیگر آن هم پخته شود. باز هم به‌مدت پنج دقیقه صبر کنید. بعد از گذشت این مدت املت را دوباره به درون ظرف برگردانید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پوست روغن زیتون سیب زمینی صبحانه گوشت املت عکس ایران دختر فیلم ایرانشهر مرد زن روزنامه حوادث پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ امجدیان گفت: در استان کرمانشاه ۲۷ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

جانشین پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: بی توجهی عابران پیاده بیشترین علت مرگ و میر در تصادفات درون شهری کرمانشاه بوده است.

وی همچنین مجموع جانباختگان حوادث ترافیکی سال گذشته در استان را  ۱۳۳ نفر عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته  ۱۶ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه