Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@09:56:25 GMT

کانال آب اولتان مغان جان جوان پارس آبادی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۰۶۸۹

کانال آب اولتان مغان جان جوان پارس آبادی را گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، داور طاعتی با اعلام اين خبر اظهار داشت: این جوان كه اهل روستاي اسلام آباد بوده روز يكشنبه برای آب تنی داخل کانال آب اولتان رفته ولی به دلیل ناآشنا بودن با فنون شنا غرق شده است.

وی با بيان اينكه تلاش نیروهای امدادی، اهالی روستا و غواصان برای یافتن جسد جوان غرق شده تاکنون بی نتیجه مانده است، گفت: از مردم خواست از تردد، نزدیک شدن، اتراق کردن در حریم کانال ها، رودخانه ارس و شنا کردن در تاسیسات آبی و در محل های شنا ممنوع و پرخطر خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شهرستان پارس آباد نيز در اين رابطه با بيان اينكه همه نيروهاي امدادي، نیروی انتظامی و بازپرس برای پیدا کردن جسد جوان غرق شده بسيج شده اند، افزود: در لحظات اولیه اعلام گزارشی مبنی بر غرق شدگی و ناپدید شدن جوانی در کانال آب اولتان بلافاصله پرونده به شعبه بازپرسی ارجاع و دستورات لازم قضایی از سوی بازپرس محترم به مرجع انتظامی شهرستان صادر شد.

سيدعبدالله طباطبایی گفت: اکبری بازپرس اين پرونده شخصا در محل ناپديد يا غرق شدن این جوان حضور داشتند و تلاش ها براي پيدا كردن جسد غرق شده با همکاری ادارات هلال احمر، امور آب و سایر نهادهای مرتبط در محل ادامه دارد.

گفتني است، سالانه به ویژه در فصل تابستان تعدادی از شهروندان در اثر نبود حفاظ و علائم هشدار در محل هاي خطرناك براي شنا و همچنين بی احتیاطی و سهل انگاری در کانال های آبرسانی و رودخانه ارس غرق می شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژو پارس تعیین شد

با دریافت مجوز، قیمت جدید پژو پارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود
  • طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین (فیلم)
  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس
  • با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)