Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «سعید نمکی»، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده بازی مهیج ایران و اسپانیا در موعد مقرر از سیمای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و طبق روال پخش خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم مردم عزیز کشورمان شاهد افتخار آفرینی و کسب پیروزی بزرگ فوتبالیست های پرتلاشمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا ایران بازی جام جهانی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان

تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه عشق آباد به دیدار ترکمنستان خواهد رفت.

یوز‌های فوتبال آسیا در گروه E مقدماتی جام‌جهانی با تیم‌های ازبکستان، ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم‌گروه‌اند که ۳ بازی اخیر را با پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ، تساوی ۲ بر ۲ برابر ازبکستان و برد ۵ گله مقابل ترکمنستان پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبک‌ها صدرنشین گروه‌شان هستند. ترکمنستان هم با یک مساوی، ۲ باخت و یک امتیاز قعرنشین است.

شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته در ورزشگاه آزادی با ۵ گل ترکمنستان را در هم کوبیدند و در صورت پیروزی در مسابقه امروز به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ صعود خواهند کرد.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

ترکمنستان: ۲ مساوی و ۳ باخت

ایران: ۳ برد، یک مساوی و یک باخت

به روایت آمار:

۲ تیم تاکنون ۹ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۴ بازی را ایران برده، ۲ بازی را ترکمنستان و ۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

۲۳ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که ۱۵ گل از آن یوز‌ها و ۸ گل سهم ترکمنستانی‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • خلاصه بازی ترکمنستان 0-1 ایران (مقدماتی جام جهانی 2026)
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • ساعت و زمان پخش زنده بازی اسپانیا و برزیل امروز 7 فروردین
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان
  • در انتظار برد تکراری
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • هشدار مربی اسپانیا به برزیل در مورد اندریک
  • تیم ملی در سال 403 : ازدحام در اتاق پرو!