Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@12:38:59 GMT

جاده هشترود چاراویماق قتلگاه است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۰۹۶۷

جاده هشترود چاراویماق قتلگاه است

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جاده هشترود مراغه به قتلگاه تبدیل شده است، گفت: متأسفانه از اعتبارات توازن منطقه‌ای چیزی نصیب هشترود وچاراویماق نشده است.

به گزارش ایسنا، سید «حمزه امینی» در جلسه کمیته برنامه‌ریزی هشترود خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت و جناح بازی‌های سیاسی، هشترود و چاراویماق را به بهانه این‌که  نماینده این مناطق از لیست امید نبوده است آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اکثر مدیران کل ادارات استان آذربایجان‌شرقی بیش از حد به هشترود و چاراویماق بی‌توجه هستند و این مقوله در توسعه این مناطق اثرات منفی زیادی بر جا می‌گذارد و من مراتب اعتراض خودم را به مسئولان رده بالا اعلام خواهم کرد.

وی اضافه کرد: دولت با کار شکنی‌هایی که در اکثر حوزه‌های اداری، عمرانی، خدماتی و سایرحوزه‌های موجود به خصوص راه‌سازی، در این شهرستان‌ها انجام می‌دهد در میان مردم نارضایتی به وجود می‌آورد.

امینی ادامه داد: آن عده از مسئولانی که مردم را از خودشان نمی‌دانند و به کار مردم رسیدگی نمی‌کنند عامل دشمن هستند و می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند و باید این افراد مقابله شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جاده منطقه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین امیر رضا هدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که شهروندان با حضور خود و در با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجالس را آن طور که می‌پسندند شکل بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین هدایی در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری‌ها دانسته‌اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6100193

دیگر خبرها

  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است
  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است