Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی برگزاری سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد برگزار شد.

در آغاز این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد، سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران در جلسه، به تشریح اهداف و اقدامات انجام شده پیرامون سومین همایش رزمندگان تبلیغات استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در قالب لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی، اظهار کرد: جلسات متعددی تاکنون با سردار فرماندهی سپاه چهارمحال و بختیاری و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، اعضای کارگروه های همایش و پیشکسوتان تبلیغات رزمی برگزار شده است.

وی گفت: تاکنون دو همایش به میزبانی شهرستان های بروجن و شهرضا با حضور یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شده و ان شاءالله امسال در نیمه دوم تیرماه شاهد برگزاری سومین همایش به میزبانی شهرکرد خواهیم بود که با حضور مسئولان کشوری و استانی و رزمندگان تبلیغات استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان برگزار می شود.

سید مجید مرتضوی، از یادگاران دفاع مقدس و پایه گذاران تبلیغات لشگر نیز دراین مراسم با اشاره به تفکر و روحیات حاکم در جبهه های نبرد حق علیه باطل، گفت: تنها روحیه حاکم در جبهه ها ایثار و از خودگذشتگی بود.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس سرشار از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان بود. هیچ انگیزه ی مادی و دنیوی در بین رزمندگان وجود نداشت و همه برای انجام تکلیف دینی و شرعی و لبیک به ندای امام و ولی فقیه زمان در عرصه دفاع از آرمان ها و ارزش ها و پاسداری از میهن به جبهه آمده بودند.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه پیرامون برنامه های آینده همایش نظرات و پیشنهاداتی را بیان کرد.

گفتنی است: جهانبخش بیگی از مسئولان تبلیغات دوران دفاع مقدس نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات کارگروه های همایش گفت: هنوز دلخوش به فضای هشت سال دفاع مقدس و روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان آن دوران هستیم.

بیگی افزود: مأموریت های محوله را با دست خالی؛ اما با روحیه جهادی و انقلابی به نحو احسن انجام می دادیم و امروز نیز باید در کشور همین روحیه حاکم باشد.

وی با بیان اینکه مَنیّت در جبهه های هشت سال دفاع مقدس جایی نداشت، گفت: در جبهه کسی مَن نبود، همه ما بودیم و مسئول و غیرمسئول، فرمانده و نیرو، یکی بودند و برای یک هدف تلاش می کردند.

بیگی ادامه داد: در چنین همایش هایی باید به نقش همه افراد و اقشار جامعه در هشت سال دفاع مقدس پرداخته شود و زوایای پنهان جنگ تحمیلی برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

وی با تأکید بر ضرورت ترسیم شناسنامه تبلیغات رزم لشگر قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن سومین همایش رزمندگان تبلیغات این یگان پیشنهاداتی را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه پیرامون برنامه های سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام که در بیستم تیرماه به میزبانی شهرکرد برگزار می شود، هم اندیشی شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: جبهه روحیه جهادی انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود

دبیر نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة گفت: نخستین سوگواره با موضوع انعکاس شکوه پیراهن معظّم سیدالشهدا علیه السلام در آینه هنر، ادب و علم و با شعار عطر ظهور در «سوگواره بین المللی سفینة النجاه» برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داود منافی پور، دبیر نخستین سوگوراه بین المللی سفینه النجاه گفت: نخستین سوگواره بین المللی سفینه النجاه با موضوع "پیراهن معظم حضرت سیّدالشهدا علیه السلام " و با هدف تبیین و آشکارسازی نیرو‌های نجات بخش در کربلا و در راستای نیاز کنونی شیعه در برافراشتن نمادی برای معرفی کربلا، برگزار میشود.

دبیر نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة تصریح کرد: این سوگواره در بخش‌های ادبی و هنری شعر (کهن و نو)، نوحه، ترانه، داستان، داستان کوتاه و داستانک، هنر‌های نمایشی شامل نقایی، پرده خوانی، تعزیه، تئاتر تک نفره، موسیقی، قطعه با کلام و قطعه بی کلام برگزار خواهد شد.


منافی پور با اشاره به سایر بخش‌های این سوگواره گفت: در این سوگواره پذیرای آثار هنرمندان در عرصه‌های پادکست و سرود، پوستر، تایپوگرافی و کتیبه و پرچم نیز خواهیم بود.


منافی پور تصریح کرد: هنرمندان عزیز حسینی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پیراهن معظم سید الشهدا (علیه السلام) به نشانی www.atigh.org مراجعه نمایند.


وی گفت: مهلت ارسال آثار تا شب اول محرم سال جاری ۱۴۰۳ هجری شمسی و اختتامیه سوگواره نیز در ۱۲ محرم امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان