Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جوادیان زاده صبح امروز در نشست هم اندیشی اقتصاد خلاق با اشاره به اینکه مهمترین مؤلفه اقتصاد خلاق در استان یزد، حوزه فرهنگ و هنر است، اظهار داشت: در این صنعت خلاقیت، ایده پردازی و نوآوری حرف اصلی را می زند.

جوادیان زاده با تاکید بر ضرورت بهره مندی از یک اقتصاد خلاق در حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: اقتصاد خلاق در استان یزد مورد توجه قرار گرفته است چرا که ضمن تاثیر مثبت بر نوآوری می تواند در رشد اقتصادی و اشتغال بسیار نقش آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یادآور شد: در صورت رونق اقتصاد فرهنگ و هنر، نه تنها این حوزه توسعه خواهد یافت بلکه به حیات اجتماعی و فرهنگی، سایر بخش‌ها نیز کمک کرده و زمینه ساز توسعه آنها خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر، زاییده اقتصاد نیستند بلکه این مقولات بسیار مهم، پایه‌های اقتصاد و بنیان آن را محکم می‌ کنند.

جوادیان زاده تصریح کرد: اقتصاد خلاق برای توسعه استان یزد از ابعاد مختلف یک امر راهبردی به ‌شمار می‌رود و نیازمند توجه جدی در این زمینه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در عین حال عنوان کرد: استان یزد در حال حاضر نیازمند یک مدل برنامه ‌ریزی استراتژیک برای شناخت وضع موجود استان در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر است.

به گزارش مهر، در این نشست، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری استان یزد و احمد طالبی معاون ورزش و جوانان استان نیز به ارائه دیدگاه‌های خود در زمینه اقتصاد خلاق فرهنگ و هنر پرداختند.

کد خبر 4323483

منبع: مهر

کلیدواژه: ارشاد یزد یزد راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد عید سعید فطر ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز یاسوج خرم آباد نماز عید سعید فطر صنایع دستی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است

مسعود اکبری باقرآباد معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور ادامه داد: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم