Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@00:30:44 GMT

ماجرای وحشتناک آتش زدن پسر ۷ ساله توسط دو دختر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۱۷۱۷

ماجرای وحشتناک آتش زدن پسر ۷ ساله توسط دو دختر

شامگاه سه‌شنبه ۱۵ خرداد جسد سوخته پسربچه‌ای در میان بوته‌های فضای سبز جاده فرودگاه در شهرستان خرمشهر کشف شد.

به گزارش ایران، جسد بشدت سوخته و قابل شناسایی نبود اما مأموران پلیس با بررسی پرونده‌های گمشده‌ها موفق به شناسایی هویت جسد شدند. جنازه متعلق به پسر ۷ ساله‌ای بود که برای خرید از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو ساعت بعد از ناپدید شدن امیرعلی، جسد سوخته شده‌اش در خرمشهر کشف شده بود.

خبر کشف جسد سوخته به بازپرس و تیم جنایی اعلام و تحقیقات به دستور عیلرضا باوی، دادستان خرمشهر آغاز شد. در بررسی‌های میدانی توسط تیم تحقیق آنها دریافتند که دو زن سوار بر خودروی ۴۰۵ در نزدیکی جسد مشاهده شده بودند.

با سرنخی که در دست بود، بررسی‌ها در رابطه با افشای راز این جنایت ادامه یافت تا اینکه هویت صاحب خودرو شناسایی شد.

صاحب خودرو دختر جوانی به نام مهناز بود که در همسایگی خانه امیرعلی سکونت داشت. دختر جوان بلافاصله بازداشت شد و در تحقیقات پرده از راز مرگ امیرعلی برداشت.

او گفت: سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ خود دنده عقب از پارکینگ خانه بیرون آمدم که ناخواسته با امیرعلی تصادف کردم. بسیار ترسیده بودم وقتی دیدم بچه مرده است وحشتزده دنبال راهی بودم تا جسد را سر به نیست کنم . به‌همراه یکی از دوستانم جنازه را داخل صندوق عقب خودرویم گذاشته و به سمت خرمشهر حرکت کردم. تصور می‌کردم با آتش زدن جسد هویت او برای همیشه مخفی خواهد ماند و کسی متوجه این جنایت نمی‌شود. برای همین جسد را با بنزین آتش زدیم.

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام خبر بازداشت دو دختر جوان گفت: متهمان به جرم خود اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جنایت آتش زدن حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ نوذر نظری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در کانال آب طرح گرمسیری سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی دریافتند نوجوان ۱۴ ساله‌ای که به همراه دوستانش برای شنا به کانال آب طرح گرمسیری مراجعه کرده به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و در راه انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.
نظری در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟