Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عادل دهدشتی قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در نشستی که به منظور هرچه بهتر برگزار شدن سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در محل کتابخانه مرکزی اصفهان برپا شد  اظهار کرد:در این دو هفته‌ی اخیر تلاش کرده ایم تا با بکارگیری تمام ظرفیت‌های شهر اصفهان ومجموع ظرفیت‌های ملی، سی ویکمین دوره جشنواره کودکان و نوجوانان به بهترین و منظم ترین شکل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تداخلات برنامه‌ی اکران فیلم‌های سینمایی با برنامه‌های جانبی در جشنواره‌های قبل تصریح کرد:با برنامه ریزی‌های انجام شده در جشنواره امسال این تداخل را نخواهیم داشت و فیلم‌های سینمایی پس از  اجرای برنامه‌ها اکران می شود.

قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره‌ی سی‌ویکمین جشنواره کودکان ونوجوانان با بیان اینکه ذینفعان این جشنواره شهروندان هستند عنوان کرد:از پیشنهادات اصحاب رسانه برای شرکت دادن هر چه بیشتر کودکان ونوجوانان در این جشنواره استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری جشنواره با سال‌های گذشته تفاوت‌هایی دارد، اظهار کرد: حضور مسئولان جوان اما با تجربه و معروف و حضور بانوان در کمیته از تفاوت‌های بارز نسبت به گذشته است.

دهدشتی با اشاره به بهبود کیفیت سالن‌های سینما نسبت به سال گذشته گفت: وظیفه‌ی اصلی جشنواره، اکران صحیح ونمایش منظم فیلم هاست که شرایط وکیفیت سالن‌های سینما نسبت به گذشته بهبود یافته است.

وی در مورد برنامه های جشنواره افزود:بررسی‌ها وجلسات برای برنامه ریزی ها ادامه دارد و همچنان در حال بررسی است اما در نظر داریم علاوه بر اجرای برنامه‌های عرف هرساله،آورده‌های جدیدی داشته باشیم.

قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره بیان کرد: باتوجه به شرایط جامعه، برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای ایجاد نشاط و شادابی در مردم است وبا فراخوان عمومی برای شرکت در بخش داخلی وبین الملل وآموزش افراد،آماده همکاری با علاقه مندان در زمینه فرهنگی جشنواره خواهیم بود.

 

انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس