Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@19:30:25 GMT

مسابقه پیش‌بینی جام جهانی 2018 با ریحون

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۲۱۸۹

ایلنا؛ مثل بسیاری از خدمات آنلاین، سفارش آنلاین غذا یکی از قابلیت‌های خوبی است که فناوری در سال‌های اخیر فراهم کرده است؛

درخواست غذا بدون دردسر و بدون نیاز به گشتن دنبال منوی رستوران‌ها و نگه‌داشتن انواع منوهای کاغذی که به‌مرور زمان فرسوده می‌شوند. چه چیزی بهتر از منوهای آنلاینی که همیشه به‌روز می‌شوند و علاوه بر نمایش فهرست‌غذاهای هر رستوران، منوی رستوران‌هایی را که از وجودشان خبر ندارید را هم برای شما نمایش می‌دهند؟ با ریحون بدون اینکه از وجود رستوران‌های محدوده‌ خبر داشته باشید، برای سفارش غذا به آن‌ها دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پش بینی کنید؛ برنده شوید؛ با کلی غذاهای خوشمزه، این یک بازی برد برد است!

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند.

پیش بینی نتایج جام جهانی

جام جهانی، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در جهان است. سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، می‌توانند به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنند و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنند؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل اعتبارهای 120هزارتومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهند داشت.

همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، 1 امتیاز گرفته و شانس برنده شدن پلی‌استیشن 4 به همراه بازی FIFA و جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را  خواهند داشت.

گفتنی است که در حال حاضر خدمات ریحون با بیش از 3500 رستوران در کلان شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، رشت، اهواز و قزوین فعال است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام جهانی ریحون جام جهانی 2018 سفارش آنلاین غذا پیش بینی نتایج جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه ۷ و بریکس در ۲۰۲۴
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی