Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بروجرد - ايرنا - حدود 100تن ازکارگران بخش هاي مختلف شهرداري بروجرد براي دومين روز درهفته جاري با تجمع مقابل ساختمان شهرداري مرکزي و پهن کردن سفره خالي خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

به گزارش ايرنا تجمع کنندگان با دردست داشتن پلاکارد ` ما انقلابمان را دوست داريم، خواسته ما صنفي است فقط تسويه کامل` خواستار تسريع در پرداخت حقوق معوقه خود ازمهرماه سال 96 به مدت 9 ماه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگران معترض براين باورند با توجه به مشکلات مختلف زندگي، بيماري، اجاره نشين بودن، داشتن فرزند دانش آموز و دانشجو 9 ماه عدم دريافت حقوق زندگي آنها را با مشکلات وچالش هاي جدي مواجه نموده است.
برپايه اين گزارش با توجه به تجمع کارگران بروجرد درمقابل شهرداري هيچ يک ازاعضاي شوراي شهر بروجرد و شهردار در بين تجمع کنندگان حاضر نشده اند.
رئيس کميسيون فني و تخصصي شوراي شهر بروجرد گفت: حمايت ازخانواده شهرداري ضروري بوده و تلاش خواهد شد بر اساس شرايط خاص ايجاد شده از اين قشر دفاع شود.
فريبرزمحسني افزود: شهرداري بايد بر درآمد هاي پايدارتاکيد بيشترداشته باشد واکنون درآمد شهرداري برعوارض محلي است.
وي بيان کرد: درآمد شهرداري بروجرد بايد از محل کشتارگاه، ترمينال ها، ارزش افزوده، يارانه سوخت، ساخت و سازهاي غيرقانوني تامين شود که در بروجرد تلاش شد براي ساماندهي کشتارگاه هزينه کشتارهرراس دام همانند شهرهاي ديگر کشور افزايش يابد که با واکنش منفي برخي مواجه شد.
رئيس کميسيون فني و تخصصي شوراي شهر بروجرد اظهارداشت: اخذ اين هزينه ها موجب مي شود تا حقوق بخشي از پرسنل تامين و امروز شاهد پهن کردن سفره خالي کارگران شهرداري بروجرد نباشيم.
محسني اضافه کرد: با گذشت چند ماه از فعاليت شهردار بروجرد هنوزهيچ طرح و برنامه اي ارائه نداده و انتظار مي رود اگر شهردار طرح و برنامه ندارد حداقل انظباط مالي داشته و جلوي خيلي ازهزينه ها گرفته شود.
وي ادامه داد: هر زمان طرحي در راستاي حمايت از کارگران ازسوي شهرداري مطرح شده حتي اگرمصوبه شورا هم نداشته شوراي شهر مخالفتي نکرده به عنوان مثال مي توان موضوع پرداخت بن کارت 50ميليون ريالي که در فاصله زماني چند ماه مرحله به مرحله شارژ شود به جاي حقوق و يا پرداخت بن کارت 150هزار توماني ويژه رمضان را نام برد.
شهرداري بروجرد بيش از يکهزار و 700 کارگر و کارمند دارد.
7273/6052
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،این تجمع با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در محوطه دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد؛ شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر حقوق بشر آمریکایی" از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی حمایت کرده و جنایات آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم کردند.
یاوری معاون سیاسی فرماندار سبزوار در این تجمع گفت: جنبش اعتراضی اساتید بیدار و دانشجویان آمریکا و اروپا در مهد کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند اتفاق افتاد و دیدیم که این دولتمردان این کشور‌ها بر خلاف شعار‌های حقوق بشری خود نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی‌دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می‌کنند.
وی با بیان اینکه دولت‌های غربی که گروه‌های مظلوم فلسطینی را تروریستی می‌دانند، امروز شاهد خیزش جنبش‌های دانشجویی خود هستند جنبش‌هایی که بر خلاف نظر این دولت‌ها فلسینی‌ها را مظلوم و نه تروریست می‌دانند وجدان‌های بیداری که ظلم صهیونیست‌ها را با وجود سانسور رسانه‌ای می‌بینند و برای دفاع از ارمان این مردم به صحنه امده اند.
در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه‌ای در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین قرائت شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد