Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یکصد و یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از معرفی 24 واحد معدنی استان به بانک برای دریافت 335 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد و گفت : از این تعداد تا کنون فقط پنج واحد موفق شدند به ارزش حدود 104 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ثبت نام بیش از دو هزار و 300 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب افزود: تا کنون 873 واحد تولیدی استان به ارزش بیش از پنج هزار و 340 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که حدود 60 درصد از سهم تسهیلات استان پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین با اشاره به دستور کار دوم این جلسه گفت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات به ارزش 32 میلیارد ریال به سه واحد صنعتی موافقت شد.

اسودی در دیگر دستور کار این جلسه از اجرایی شدن 68 درصد از مصوبات این کارگروه خبر داد و خاطر نشان کرد:  در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات 588 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع 1434 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

انتهای پیام / گ

873 واحد تولیدی سمنان 534 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد