Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرمربی ایران برای شکست دادن مراکش در اولین بازی جام جهانی روز پراسترس و پرحاشیه ای را تجربه کرد.

کارلوس کی روش از آن دست مربیانی است که در کنار خط طولی برای تحریک شاگردانش استاد برتری در جنگ های روانی محسوب می شود. مردی که سال های سال در عرصه مربیگری در باشگاه های سرشناس همین طور تیم های ملی نشان داده راه هدایت تیم و برتری در جنگ های روانی را بلد است این بار در جدال با مراکش هم این حربه را به کار برد تا درگیری لفظی او با دستیار فرانسوی هروه رنار به سوژه ای جنجالی برای رسانه های معتبر دنیا تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بیش از سه روز از اتفاقات رخ داده در بازی ایران و مراکش در ورزشگاه کریستوفسکی سن پترزبورگ گذشته سایت lesiteinfo با انتشار ویدئویی کمتر دیده شده از حاشیه بزرگ این جدال در دقیقه 65 بازی به پشت پرده درگیری لفظی شدید نیمکت نشینان دو تیم پرداخت، جایی که کی روش و پاتریس بومل دستیار اول سرمربی فرانسوی مراکش با هم درگیر شدند و این صحنه ها از دید عکاسان دور ماند.

به نوشته این سایت و طبق فیلمی که منتشر شده است کارلوس کی روش وقتی در دقیقه 65 بازی اعتراض شدید دستیار رنار به داور بازی برای دادن اخطار به بازیکن ایران را دید طاقت نیاورد و به شدت نسبت به دخالت های مربی مراکش اعتراض کرد که همین موضوع به درگیری شدید نیمکت نشینان دو تیم تبدیل شد آن هم مقابل دیدگان رنار که سعی در آرام کردن هر دو طرف داشت.

نکته جالب این که در بحبوحه درگیری های لفظی شدید کی روش و مربی فرانسوی نیمکت مراکش سرمربی ایران و رنار بدون در نظرگرفتن شرایط با یکدیگر دست می دهند تا موضوع خیلی خوب ختم به خیر شود. صحنه درگیری نیمکت نشینان دو تیم در کمال تعجب بعد از بازی تحت الشعاع برد شیرین ایران با گل به خودی بازیکن تعویضی مراکش قرار گرفت اما از آن جا که تمام حواشی جام جهانی از سوی رسانه ها و سایت های معتبر رصد می شود این بار نوبت به سایت lesiteinfo رسید تا با انتشار فیلم این درگیری ها مدعی شود کی روش یک بار دیگر از توانایی های خود برای برهم زدن تمرکز نیمکت نشینان حریف نهایت بهره را برده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جام جهانی فیلم ایران جام جهانی مراکش درگیری عجیب عکس ایران دختر روزنامه فیلم مرد ایرانشهر زن حوادث جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد