Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@15:15:09 GMT

نشست ویژه مجلس برای بررسی گرانی‌ها منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۳۰۸۶

نشست ویژه مجلس برای بررسی گرانی‌ها منتفی شد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نشست ویژه مجلس برای بررسی گرانی‌ها در این هفته، منتفی شد.

خبرگزاری مهر: بهروز نعمتی از منتفی شدن برگزاری نشست ویژه مجلس برای بررسی گرانی‌های اخیر در این هفته خبر داد و اظهار داشت: قرار بود مرکز پژوهش‌های مجلس یک گزارش تخصصی درباره گرانی‌های خودرو، مسکن و سکه از جهت بازرگانی تهیه کند، اما ظاهراً هنوز این گزارش آماده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: برنامه مجلس این بود که پس از آماده شدن این گزارش، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بررسی جنبه بازرگانی گرانی‌ها و وزیر دادگستری برای بررسی بُعد تعزیراتی موضوع، مسئله را بررسی کند که این جلسه به زمان دیگری موکول شد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت آماده شدن این گزارش تخصصی، جلسه ویژه مجلس احتمالاً هفته آینده برگزار خواهد شد.
گفتنی است هفته گذشته علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سید تقی کبیری دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص موج گرانی‌های اخیر از جمله در بخش خودرو و مسکن، وعده برگزاری جلسه‌ای علنی و غیرعلنی در طی هفته جاری برای بررسی این مسئله را داده بود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003UI0

منبع: فردا

کلیدواژه: نعمتی مجلس لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد

نرخ انواع نان آزادپز امروز سه‌شنبه در جلسه‌ شورای آرد و نان استان در استانداری کردستان مصوب و اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جلسه شورای آرد و نان استان امروز _سه‌شنبه هیجدهم اردیبهشت_ در استانداری کردستان برگزار و طی آن نرخ انواع نان آزادپز مصوب و اعلام شد.

در این جلسه مصوب شد که نرخ نان آزادپز سنگک ۹۷۵۰ تومان، لواش ۲۴۰۰ تومان، نان بربری بدون کنجد ۷,۹۰۰ تومان و نان تافتون سنتی هم به قیمت ۴,۸۰۰ تومان تعیین و عرضه شود.

کیفیت آرد نانوایی‌های کردستان مورد بررسی قرار گیرد

علی نوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه اظهار کرد: کیفیت آرد نانوایی‌های استان کردستان باید مورد بررسی قرار گیرد و این مسئله به صورت مستمر پایش شود.

وی افزود: اگر سود فروش آرد به شکل قاچاق و غیرصحیح بیشتر از خود نان باشد، شاهد تخلف در این زمینه خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ادامه داد: به‌رغم افزایش قیمت نان، باز هم نمی‌توان تخلفات را به صفر رساند و آرد خارج از سیستم به فروش خواهد رسید اما باید تا جایی که ممکن است، جلوی این کار گرفته شود.

نوری تصریح کرد: دغدغه نانوایی‌ها مورد توجه ما قرار گرفته و قیمت نان یارانه‌ای نیز با حساسیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اعلام می‌شود.

وی گفت: تسهیلاتی نیز برای نانوایی‌های استان در نظر گرفته شده است که از فرمانداران می‌خواهیم در این زمینه مکاتبات لازم را با ما داشته باشند.

کد خبر 751513

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی یمن به ناو جنگی ایتالیا در خلیج عدن/ زخمی شدن ده ها سرباز ناتو در سوئد/ قتل یک بازرگان مشهور اسرائیلی در اسکندریه مصر/ آماده شدن مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقامات دیوان بین‌المللی کیفری
  • واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد
  • واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس منتفی شد
  • واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد | دولت بر رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی در تعیین حقوق کارگران تاکید دارد
  • واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول