Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی بی باک درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار به بانک های استان تخصیص یافت که این تسهیلات با رویکرد توسعه طرح های اشتغالزایی در مناطق روستائی و عشایری به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: در همین راستا هزار و ۶۰۲ طرح به بانک‌های استان با مبلغ ۲۲۱ میلیارد تومان معرفی شد که تا کنون به ۱۲۸ طرح با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی باک افزود: در بخش تسهیلات اشتغالزایی شهری و روستائی از محل بندهای الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال۹۶ مبلغ۴۲۷ میلیارد تومان به استان گلستان اختصاص یافت که تعداد ۲۹۲ طرح به بانک‌های عامل استان با مبلغ ۴۰۴میلیارد تومان معرفی شد و تا کنون به تعداد ۳۵ طرح مورد تائید مبلغ ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات تعلق گرفته است.

 رئیس کمیته فنی اشتغال استان گلستان با اشاره به اینکه برنامه اشتغال فراگیر با هدف تحرک در بازار کار و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به اجرا درآمده است، افزود: تا پایان سال ۹۶ تعداد ۲۰ طرح به میزان ۳۲ میلیارد تومان از محل اشتغال فراگیر پرداخت و مقدمات اشتغال ۲۶۴ نفر فراهم شد.

بی باک به اجرای طرح کارورزی و معرفی۷۶۳ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی به بنگاهای اقتصادی اشاره و خاطر نشان کرد: برای اجرای ماده ۱۳ شیوه نامه اجرایی طرح کاروزی مبنی بر بهره‌مندی از مزایای معافیت صددرصدی حق بیمه کارفرمایی، جلسات مختلفی برگزار شد که پس از هماهنگی های لازم این موضوع اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 4322467

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی طرح اشتغالزایی گرگان راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد عید سعید فطر ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز یاسوج خرم آباد نماز عید سعید فطر صنایع دستی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و با استقرار الگوهای پایدار در منطقه، طی امروز و فردا جوی آرام و پایدار در سطح استان حاکم خواهد بود و از نظر دمایی نیز روند افزایش دما ادامه خواهد یافت.

وی افزود: طی این دو روز وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: اوایل هفته آینده، ضمن افزایش دما در طول روزبه ویژه روز یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر، در ارتفاعات رگبار پراکنده، احتمال رعد و برق و وزش باد مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای حداقل صبح امروز گرگان ۹ درجه ثبت شده است، افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۹ درجه برسد.

کد خبر 6081699

دیگر خبرها

  • وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)