Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی مسلح بوکو حرام در حملات انتحاری خود از دختربچه ها استفاده می کند.

یک مقام محلی نیجریه که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد افراط گرایان گروه بوکو حرام برای ارتکاب حملات انتحاری در شمال شرقی نیجریه از دختربچه ها استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام دولت محلی نیجریه افزود: در بررسی های خود به این نتیجه رسیدیم که تروریست های بوکو حرام برای حملات انتحاری اخیر در شمال شرقی کشور از شش تا ده دختربچه که اجسادشان در محل انفجار پیدا شد، استفاده کرده اند.

در دو حمله انتحاری اخیر که شنبه شب گذشته در منطقه دامبوآ در ایالت بورنو اتفاق افتاد، سی و یک نفر کشته و چند نفر زخمی شدند. در این حمله افرادی هدف قرار گرفتند که در مراسم جشن عید فطر شرکت کرده بودند.

پس از این دو حمله انتحاری که دختربچه ها عامل آن بودند، افراط گرایان بوکو حرام به طرف مردمی که در صحنه انفجار تجمع کرده بودند آتش گشودند و افراد بیشتری را کشتند.

نیجریه در سال های اخیر همواره در معرض حملات و بمب‌گذاری های گروه افراط گرای مسلح بوکو حرام قرار داشته است. حملات و شورش های بوکو حرام سال 2009 در مناطق شمال شرقی نیجریه آغاز شد و به تدریج به دیگر مناطق این کشور و چند کشور همسایه نیز گسترش پیدا کرد. حملات بوکو حرام در نیجریه تا کنون به کشته شدن بیش از بیست هزار نفر و آواره شدن دو میلیون و سیصد هزار تن منجر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقا تروریسم گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) استفاده از کایت برای پیدا کردن یسنا دختربچه اهل کلاله

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • (ویدئو) استفاده از کایت برای پیدا کردن یسنا دختربچه اهل کلاله
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین