Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به میزان زکات فطره جمع‌آوری در استان مرکزی گفت: تا به امروز بیش از یک میلیاردو 144 میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه کمک‌های خیران بر اساس نیازسنجی و با اولویت ضروری خانوارهای تحت حمایت بین مددجویان توزیع می‌شود، افزود: درمان بیماران، تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیر و بهسازی مسکن، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و رفع مسائل معیشتی مددجویان از این موارد ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و مشارکت خوب خیران استان در برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، گفت: یک‌هزارو 566 حامی در ایام ماه مبارک رمضان حمایت از هزارو 851 یتیم و فرزندان محسنین را عهده‌دار شدند.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: کمیته امداد خادم محرومان است و تمامی خیرات، احسان و انفاق مردم با همان نیت مردم و در همان مناطق بین محرومان توزیع می شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

وی افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی