Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@13:21:45 GMT

متجاوزان در ساحل غربی دچار فرسایش شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۳۵۰۹

متجاوزان در ساحل غربی دچار فرسایش شده‌اند

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن، تاکید کرد که تمام راه‌های پشتیبانی و امداد نیروهای متجاوز در حمله به ساحل غربی یمن بسته شده و خون آنها به گونه‌ای در حال ریخته شدن است که تصورش را نمی‌کردند.
 
وی طی پستی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: به فضل و کمک الهی، کلیه راه‌ها به روی دشمن در ساحل غربی بسته شده و این دشمن با عملیات خونینی مواجه شده که تصورش را نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی جنگنده‌ها، کشتی‌ها و خودروهای زرهی آنها نتوانستند، موفقیتی کسب کنند و اخبار رسانه‌های آنها، مبتنی بر واقعیت نیست.
 
سخنگوی انصارالله، پیش از این پست نیز «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات را که خود را سخنگوی اهالی «تهامة» معرفی کرده بود، مورد انتقاد قرار داد و نوشت: اینکه انور قرقاش خود را به عنوان سخنگوی مردم تهامه منصوب کرده است بیشتر شبیه روسای اسرائیلی‌اش است که خود را مدافع ملت فلسطین معرفی می‌کنند.
 
نبرد جبهه ساحل غربی یمن در روزهای اخیر، شدت گرفته است. عملیات ائتلاف عربی علیه جبهه ساحل غربی یمن، به سرکردگی عربستان و امارات و با پشتیبانی آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی، از ماه گذشته (اواخر اردیبهشت) آغاز شده و در دو سه روز اخیر در جنوب فرودگاه الحدیده به اوج رسید اما نیروهای یمنی با قطع کردن خطوط پشتیبانی شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف در سه منطقه، بخشی از آنان را محاصره و بخشی دیگر را وادار به عقب‌نشینی کردند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام این وبگاه، حادثه در جریان یک تمرین رزمی نزدیک ساحل فلوریدا رخ داد؛ مجروحین این حادثه به بیمارستان دانشگاه «ساوانا» منتقل شدند.

این در حالیست که ۵ ملوان به منظور دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستانی در ایالت جورجیا منتقل شدند.

به گزارش میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا ماهیت این حادثه و یا عملیات ویژه مذکور را فاش نکرد و تنها گزارش داد که حادثه حین برگزاری یک تمرین رزمی رخ داده است.

همچنین در این حادثه ۲ فروند «هاورکرافت» نیروی دریایی آمریکا که برای جابجایی نیروها و تجهیزات از کشتی به ساحل استفاده می‌شدند، سانحه دیده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تا کنون بیانیه‌ای در خصوص ماهیت این رویداد منتشر نکرده است.

کد خبر 849452 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا