Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون اجرایی موسسه جهاد نصر در حاشیه بازدید محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی از محل احداث ایستگاه پمپاژ انتقال آب رودخانه کارون به رودخانه جراحی گفت : با توجه به این‌که رودخانه جراحی آبی ندارد تا بتواند نخلستان‌های شادگان را تامین آب کند، قرار است آب مورد نیاز این نخیلات از رودخانه کارون تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن علاقه‌ بند زاده افزود: به همین منظور در نزدیکی رودخانه کارون یک ایستگاه پمپاژ ظرف مدت 15 تا 20 روز آینده احداث می شود تا کار انتقال آب به نخلستان‌های شادگان انجام گیرد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با احداث این ایستگاه پمپاژ و با انتقال آب به کانال مهندس پورشریفی، هور منصوره و سپس رودخانه جراحی آب مورد نیاز نخیلات شادگان به صورت موقت از رودخانه کارون تامین شود.
معاون اجرایی موسسه جهاد نصر بیان کرد: این آب پس از رسیدن به رودخانه جراحی از طریق کانال‌های قدیمی که در مسیر آن قرار دارند، به نخیلات خواهد رسید و قرار است در این طرح حدود 5 متر مکعب بر ثانیه آب به صورت موقت از رودخانه کارون به جراحی منتقل شود تا حداقل نیاز امسال نخیلات شادگان به آب برطرف شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازدید طرح انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتقال آب رودخانه ماربر، تیشه‌ای بر ریشه رودخانه و سد کارون۳
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان