Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@03:38:16 GMT

تحلیل داور سابق بوندسلیگا از قضاوت فغانی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۳۸۰۰

تحلیل داور سابق بوندسلیگا از قضاوت فغانی

بابک رفعتی قضاوت داور ایرانی در دیدار آلمان و مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نقد کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از ‌اسپورت بوزر، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در نخستین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یک گل مغلوب مکزیک شد تا نخستین شگفتی بزرگ جام در روز چهارم بازی‌ها رخ دهد. قضاوت این بازی را علیرضا فغانی داور ایرانی بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر بابک رفعتی، داور ایرانی – آلمانی  که سابقه زیادی در قضاوت رقابت‌های باشگاهی آلمان دارد، به نقد عملکرد فغانی پرداخت.

رفعتی درباره قضاوت فغانی نوشت: فغانی دوندگی زیادی در این بازی با ریتم تند داشت. قضاوت او باعث شکست آلمان نشده است. فغانی در مجموع قضاوت خوبی داشت اما تنها در برخی از جزئیات کوچک عملکردش مناسب نبود. در ‌دقیقه ۱۳ بازی داور یک خطا علیه تونی کروس اعلام کرد. هافبک آلمانی بر زمین افتاد و توپ را با دستانش گرفت. به همین خاطر داور خطا اعلام کرد. او در این صحنه مجبور شد با دستانش کروس معترض را متوقف کند.

در صحنه دیگری از بازی خطای بواتنگ را اعلام کرد که اشتباه بود. همچنین در رابطه با مورنو، بازیکن مکزیک کمی سختگیرانه عمل کرد و می‌توانست در ‌دقیقه ۴۰ به او کارت زرد ندهد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی تیم ملی آلمان جام جهانی 2018 روسیه داور علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق