Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بلند قامت اذعان کرد که پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتر ایران داشته ولی آنها با شرایط او کنار نیامده اند.

طرفداری- سیامک کوروشی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال المعیذر قطر چند روز پیش برای مذاکره با تیم‌های قطری به این کشور سفر کرده بود.

به نقل از تسنیم، او در مورد سفرش به قطر و نتایج مذاکراتش گفت:

من مدتی پیش با پیشنهاد الدحیل مواجه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پیشنهاد الدحیل و نشست با این تیم تقریباً صحبت‌ها و توافقات نهایی صورت گرفته بود که پیشنهاد الاهلی قطر به دستم رسید. پس از مشورت با مدیربرنامه‌هایم قرار شد در جلسه‌ای این دو پیشنهاد را بررسی کنیم و هر کدام که شرایطش بهتر بود آن را انتخاب کنم.

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال المعیذر قطر در مورد اینکه آیا قصد ندارد به لیگ ایران بازگردد، تأکید کرد:

من به جز این دو پیشنهاد، از چهار تیم لیگ برتری هم پیشنهاد دارم و تقریباً مذاکراتی هم صورت گرفته است، اما آنها شرایط من را نپذیرفتند. حالا باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد:

من هنوز تیم فصل آینده‌ام را انتخاب نکرده‌ام و هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت به قطر خواهم رفت یا ایران را انتخاب خواهم کرد. من قبلاً گفته‌ام که علاقمند به ادامه فوتبالم در قطر هستم، اما اگر تیم‌های خواهان من شرایطم را بپذیرند بدم نمی‌آید در ایران بمانم و برای تیم‌های کشورم بازی کنم. البته بیشتر از هر چیزی می‌خواهم در یک تیم پرطرفدار بازی کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: « در عربستان گفتگوی بسیارسازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم.

فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت نمود و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و سرعت در اجرای آن، تاکید کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟