Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@16:55:01 GMT

6فقره انشعاب آب فضای سبز شیروان جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۳۸۷۵

6فقره انشعاب آب فضای سبز شیروان جمع آوری شد

به گزارش برنا؛  مهندس امید عباسپور گفت: در سال جاری 6 فقره انشعاب آب فضای سبز در شیروان شناسایی شده است که بر اساس مصوبه شورای عالی آب کشور در سال جدید باید تمام انشعابات آب فضای سبز در سطح شهر با هدف مدیریت منابع آبی جمع آوری شود که برنامه این امور جمع آوری این انشعابات تا پایان سال جاری است.

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان همچنین از جمع آوری و قطع 306 فقره انشعابات آب ، قطع شده بالای 3 سال طی سال 96 خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 306 فقره انشعابات آب در 3 سال متوالی قطع بودند که در حال حاضر تعیین تکلیف شده اند ، اظهار داشت : جهت خدمات رسانی و جلوگیری از خطر های احتمالی مشترکین باید برای تعیین وضعیت انشعاب خود اقدام نمایند که در غیر این صورت موجب اخطاریه و طبق بند 41-4 آیین نامه عملیاتی شرکت آب و فاضلاب نسبت به جمع آوری انشعابات از شبکه و حذف از سیستم اقدام می نماید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان در ادامه به شناسایی و جمع آوری 55 انشعاب غیر مجاز آب نیزدر این شهرستان طی سال 96 اشاره کرد و گفت : با هدف بهینه سازی مصرف آب 55 انشعاب غیر مجاز آب در شهر های شیروان، لوجلی، قوشخانه و زیارت شناسایی که از این تعداد 38 انشعاب تبدیل به مجاز شده و 17انشعاب جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه انشعابات غیر مجاز هزینه های جاری امور را افزایش می دهد و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه می سازد ، افزود: افت فشار و هدر رفت آب استهلاک زودرس تاسیسات آبرسانی و بالا رفتن هزینه های تولید و توزیع آب و ورود آلودگی ها به شبکه توزیع آب شرب از دیگر عواقب استفاده از انشعابات غیر مجاز است که در صورت مشاهده به صورت قانونی با آن برخورد می شود.

 


انتهای پیام./

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب آیین نامه خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، «ارسلان رحیمی» امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در نشست خبری با بیان اینکه سرقت از خطوط همیشه وجود داشته و مسئله اصلی صدماتی است که به نفرات و محیط زیست وارد می‌شود، گفت: در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ انتقال نفت و فرآورده از مسیر خطوط ۱۳۲ میلیارد لیتر بود، رقم انتقال از خطوط در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷ میلیارد لیتر رسیده که از این میزان ۷۱ میلیارد لیتر انتقال نفت و ۶۶ میلیارد لیتر فراورده نفتی منتقل شده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: انتقال فرآورده با خط لوله حدود یک میلیارد دلار برای کشور ارزش افزوده دارد، چنانچه اگر بخواهیم ۱۳۷ میلیارد لیتر را با نفتکش انتقال دهیم، نیازمند ۵.۵ میلیون نفتکش هستیم و هر نفتکش هر مسیر رفت و برگشت را ۱۲۰۰ کیلومتر طی می‌کند که مصرف گازوئیل آن‌هم به طور میانگین برابر ۳۸ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود که اگر بخواهیم با نفتکش نفت و فرآورده‌های نفتی را انتقال دهیم، نیازمند ۲.۵ میلیارد لیتر گازوئیل هستیم.

وی گفت: هم اکنون ۸۰۰ میلیون لیتر سوخت برای انتقال مصرف می‌کنیم؛ بنابراین با این کار ۱.۷ میلیارد لیتر سوخت صرفه‌جویی می‌شود که برابر با یک میلیارد دلار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران افزود: خط لوله گوره جاسک هدف اصلی‌اش صادراتی بود و این موضوع در اساسنامه آن ذکر شده است. این پروژه مربوط به شرکت ملی نفت بوده و یک انشعاب این خط لوله، نفت خام بندرعباس را تأمین خواهد کرد.

رحیمی ادامه داد: ۳.۸۵۰ میلیارد سوخت به نیروگاه‌ها تحویل داده شد. در زمینه جلوگیری از قاچاق و انشعاب از خط لوله نیز دو راهکار استفاده از پهپاد و فیبر نوری را مدنظر داریم.

وی گفت: در سال جدید حدود ۱۰۰۰ کیلومتر به خطوط لوله کشور افزوده خواهد شد که اصلی‌ترین آنها خط لوله ۲۶ اینچی رفسنجان به بندرعباس، خط لوله تبریز به ارومیه و خط لوله ۲۲۸ کیلومتری رفسنجان به یزد و خط لوله نظامیه اهواز به اندیمشک خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا