Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای اخیر گزارش های مختلفی درباره اوجگیری دوباره اختلافات این زوج هنری پیشین منتشر شده و آنها همراه با وکلای خود به دادگاه خانواده مراجعه کردند.

ایران آنلاین / گفته می شود برد پیت با شکایت از رفتار آنجلینا جولی در تخریب شخصیت او نزد بچه ها، خواستار سپری کردن زمان بیشتری با فرزندانش است.

برد پیت مدعی است آنجلینا جولی به صورت غیرمنصفانه ای او را مقصر فروپاشی خانواده معرفی کرده و از بچه ها خواسته از پدرشان دور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مدیر برنامه آنجلینا جولی از پاسخگویی به خبرنگاران خودداری می کند ولی اسناد رسمی دادگاه خانواده در لس آنجلس تأییدی برای ادعاهای برد پیت است.

قاضی دادگاه ضمن گله از آنجلینا جولی در این موارد، خواستار اصلاح رفتارهای این بازیگر مشهور در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان شده است.

براساس حکم دادگاه آنجلینا جولی باید در حضور مشاورین خانواده به فرزندان توضیح دهد که برد پیت تنها مقصر جدایی والدین آنها نیست و فرزندانش را دوست دارد.

آنجلینا جولی باید بدگویی از برد پیت را متوقف کرده و به فرزندانش اطمینان دهد که پدرشان فرد خطرناکی نیست و آنها را آزار نمی دهد.

بر اساس حکم دادگاه فرزندان باید زمان بیشتری را با پدر خود سپری کنند و از این نظر منع قانونی برای اقامت آنها نزد برد پیت وجود ندارد.

در همین حال قاضی دادگاه تأکید کرده حکم حضانت فرزندان دائمی نیست و در صورت عدم اصلاح رفتارهای نادرست آنجلینا جولی و یا درخواست فرزندان، سرپرستی آنها به برد پیت واگذار می شود.

آنجلینا جولی و برد پیت دارای سه فرزند هستند و سه کودک دیگر را نیز به فرزندی پذیرفتند.

آنها در سال ۲۰۱۶ و پس از جار و جنجال های بسیار به زندگی مشترک خود خاتمه دادند.

بر اساس حکم دادگاه حضانت فرزندان با آنجلینا جولی است و برد پیت در فواصل زمانی مشخصی می تواند آنها را ملاقات کند.

هر چند که گفته می شد روابط این دو ستاره بزرگ هالیوود بهبود یافته و آنها روزهای تلخ گذشته را فراموش کرده‌اند، ولی رویدادهای اخیر خلاف این موضوع را ثابت می کند./پایگاه خبری نوداد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی


انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت.

به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

دیگر خبرها

  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • همه فرزندان من... + فیلم
  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد