Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:18:12 GMT

توزیع کارت آزمون های سنجش مهارت از امروز

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۴۰۱۲

توزیع کارت آزمون های سنجش مهارت از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا باجولوند معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه دومین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سال ۹۷ برای بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی و فرش از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه، بیست و هشتم خردادماه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه سی ام خرداد ماه سال جاری ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... و دومین مرحله  آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۷پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی، روز جمعه یکم تیر ماه سال جاری  برگزار می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ادامه داد: ۵۵ هزار و ۹۵۰ نفر در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی سال ۱۳۹۷ در یک هزار و ۳۴۴ استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد۳۲ هزار و ۷۹ نفر مرد و ۲۳ هزار و ۸۷۱ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی ادامه داد:۱۷ هزار و ۷۸۵ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان در ۴۳ استاندارد آموزشی که درمورخ یکم تیر ماه سال جاری برگزار می شود،  ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۷۸ نفر مرد و ۷ نفر زن هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در ادامه گفت: ۵ هزار و ۶۱ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و ...در ۱۰۶ استاندارد آموزشی که در یکم تیر ماه سال جاری برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۲۲ نفر مرد و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر زن هستند.

وی افزود: مرحله کتبی دومین مرحله آزمون سنجش مهارت سال ۱۳۹۷ در حوزه صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) در ۱۴۹ استاندارد آموزشی و همچنین دومین مرحله آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و خصوصی در سال جاری در یک هزار و ۳۴۴ استاندارد آموزشی به طور همزمان روز جمعه یکم تیر ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

باجولوند در خصوص مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از امروز ۲۸ خرداد تا روز سی ام همین ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۱۳۹۷ (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از امروز ۲۸ تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com  و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

باجلوند تاکید کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت افزود: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان محل سکونت خود تماس حاصل کنند.

کد خبر 4323612

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مهارتی سازمان فنی و حرفه ای کشور صنعت ساختمان غلات قالیبافی مهارت مهارت آموزی مهارتهای فنی و حرفه ای بانک مرکزی ایران ایالات متحده آمریکا تحریم اقتصادی ایران قیمت نفت بورس وزارت جهاد کشاورزی گمرک وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان بورس و اوراق بهادار اوپک بازار سهام قیمت دلار اتحادیه اروپا تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۴۸ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _جمعه دهم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۰۹، پیشوا با شاخص ۱۲۹، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۹۹، باغستان شهریار با شاخص ۵۳، باقرشهر با شاخص ۶۷، پارک رازی با شاخص ۵۹، پاکدشت با شاخص ۸۰، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۶۰، دانشگاه تهران با شاخص ۵۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۳، دماوند با شاخص ۵۵، رباط‌کریم با شاخص ۵۷، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۰، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۸۳، شریف منطقه دو با شاخص ۵۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۵۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۵۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۷۵، ملارد با شاخص ۵۴، منطقه ۱۵ با شاخص ۵۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۰، ورامین با شاخص ۵۹، در موقعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۲۶، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۹، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۴۲، امام خمینی با شاخص ۲۵، پونک با شاخص ۴۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۲۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۴۰، چشمه با شاخص ۴۴، ژئوفیزیک با شاخص ۴۳، سرخه حصار با شاخص ۱۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۳۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۰، علم و صنعت با شاخص ۲۶، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۳۲، لواسانات با شاخص ۲۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۲۹ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۴۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 740098

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است/ تنها با ارائه تسهیلات صنعت پویا نمی‌شود
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )