Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ عباس پوریانی رئیس کل محاکم تهران صبح امروز از مجتمع قضایی شهید مفتح بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن بررسی پرونده های قضایی از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات مراجعان قرار گرفت و دستورات قضایی لازم را صادر کرد.
پوریانی همچنین ضمن رسیدگی به دعاوی حقوقی بیش از ۴۰ نفر از مراجعان با برخی از همکاران اداری و قضایی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در حاشیه این بازدید افزود: مجتمع قضایی شهید مفتح از نظر صلاحیت محلی در حوزه حقوقی مناطق شهرداری منطقه ۵، ۲۱ و ۲۲ را تحت پوشش قرار می‌دهد، در حوزه خانواده نیز مناطق ۵، ۹، ۲۱ و ۲۲ را تحت پوشش دارد که با ۱۶ شعبه حقوقی و ۷ شعبه خانواده به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند.
وی ادامه داد: از نظر صلاحیت ذاتی رسیدگی به همه دعاوی حقوقی، مدنی، بازرگانی و همچنین در خصوص مسائل خانواده اعم از مطالبه مهریه، اجرت المثل، نفقه و طلاق و.. در این مجتمع صورت می‌گیرد.
پوریانی تصریح کرد: مهمترین دعاوی حقوقی که در این مجتمع مطرح است، الزام به تنظیم سند، انواع مختلف ایفای تعهد، مطالبه وجه چک، مطالبه طلب است.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: مجتمع قضایی شهید مفتح با دو شعبه ویژه صلاحیت رسیدگی به دعاوی سازمان انرژی اتمی، بنیاد شهید و مسئولیت مدنی قضات سراسر کشور را دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پوریانی دادگاه محاکم صدور خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قناد، دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: شکایات دریافتی از انتخابات مربوط به شخص نماینده‌ها نیست. در بحث تخلفات یک قسمت نماینده‌ها و بخشی از شکایت از طرف کسانی است که این اشخاص را تبلیغ می‌کنند.

تصویربردار: طیبه بازپور

کد خبر 6099651

دیگر خبرها

  • پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی تدوین شد
  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • حمایت سند تحول قضایی از متقاضیان ورود به مشاغل حقوقی
  • پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی