Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@03:21:48 GMT

رقابت نفس گیر بازیگران زن بر سر موهای شان! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۴۴۵۴

رقابت نفس گیر بازیگران زن بر سر موهای شان! +تصاویر

رکنا: نه مدل موی کوتاه تکراری و نه موی بلند حسادت برانگیز اینبار نوبت بررسی موهای قد متوسط یا medium_length hair است. این دسته از مدل مو به راحتی تبدیل به مدل‌های کسل کننده و حوصله سر بر می شوند اما اگر چندلایه هوشمندانه، زوایای صحیح و مقادیر متنابهی از حقه های زیبایی رو استفاده کنید می تواند جزو شیک‌ترین مدل های مو قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس بد نیست از هنرپیشه های مطرح و سلبریتی ها نکاتی را یاد بگیریم!

در این مطلب شما با 20 مدل موی قد متوسط آشنا می‌شوید:

 

1.مدل موی مارگو رابی Margot Robbie

کوتاهی کاملا صاف و فرق از وسط باز شده ، موهای مارگو رابی دارای موج های طبیعی نه خیلی فر و نه کاملا صاف هستند فقط کمی موج برای جذابیت بیشتر که اصلا نامرتب و بهم ریخته به نظر نمی‌رسد.

 

2.مدل موی کریستن ریتر Krysten Ritter

هنرپیشه جذاب سریال های برکینگ بد breakin Bad  و جسیکا جونز jessica jones   کریستن ریتر با لایه های بلند  و لطیف در موهایش دیگر نیازی به ساعت ها آرایش مو ندارد.

 

3.مدل موی شارلیز ترون Charlize Theron

شارلیز ترون همیشه از افراط و زیاده روی خودداری می‌کند! نکته مهمی که از مدل موی شارلیز ( هنرپیشه و مدل مشهور افریقای جنوبی تبار) می‌توان آموخت این است که پس از فر کردن موهایتان یکطرف را پشت گوش جمع کنید و طرف دیگر را رها کنید تا جذابیت موهای شما نمایان شود. 

 

4.مدل موی واینونا رایدر  Winona Ryder

همسر سابق جانی دپ و هنرپیشه هالیوود با مدل موی قد متوسط ، موهای واینونا که با لایه های نامحسوس کات شده  پایه جذابی برای فر موی مدل قدیمی هالیوودی دارد.

 

5.مدل موی رزی هانینگتون وایتلی Rosie Huntington-Whiteley

رزی که حالا نامزد بازیگر مشهور انگلیسی و ستاره فیلم های اکشن جیسون استتهام است، از مدل های مشهور برند ویکتوریا سکرت و به اصطلاح از فرشته های این برند است معمولا با موهای قد متوسط به رنگ بلوند دیده می‌شود. لایه های نامرتب که از نزدیک چانه شروع میشود و تا روی شانه ها ادامه پیدا می‌کند به چهره رزی درخشش و طراوت می‌بخشد.

 

6.مدل موی اما استون Emma Stone

موهای اما استون معمولا در رنگ های گرم با توناژ قرمز دیده شده است که با توجه به پوست رنگ پریده او انتخاب مناسبی است. این هنرپیشه جوان و محبوب هالیوود معمولای برای ارایش موهای خود از فرهای درشت در انتهای قد موها استفاده می‌کند، همچنین هایلایت‌های روشن به رنگ طلایی باعث جذابیت دوچندان او شده است.

 

7.مدل موی رز برین Rose Byrne

هنرپیشه فیلم تروی با کات های نامرتب و غیر یکدست به موهای خود حجم بیشتری داده و این استایل مو باعث کمتر دیده شدن سن این بازیگر زیبای هالیوودی شده است.

 

8.مدل موی کریسی تیگن Chrissy Teigen

تیگن که حالا همسر جان لجند و مادر فرزند وی است از موهای بلند به موی کوتاه  تغییر سلیقه داده است. رنگ بلوند عسلی و هایلایت های خاکستری باعث شده تا پیچ و تاب های موی او به زیبایی هرچه تمام تر دیده شوند.

 

9.مدل موی ناتالی پورتمن Natalie Portman

ناتالی از معدود هنرپیشه های هالیوود است که از کودکی در آسمان پرستاره هالیوود همواره درخشیده ، پورتمن به ندرت با موهای با قد بلند تر از روی شانه دیده می‌شود.  فرهای شانه شده و باز شده و فرق کج باز شده جزء جدایی ناپذیر استایل موهای ناتالی هستند.

 

10.مدل موی جورجیا می جگر Georgia May Jagger

جورجیا مدل انگلیسی و فرزند خواننده رولینگ استون میک جگر با موهای شیک و جذاب شناخته می‌شود. چتری های روی چشم که از وسط باز شده و لایه های کوتاه شده که صورت او را فراگرفته اند از ویژگی‌های مهم مدل موی او هستند.

 

11.مدل موی پریانکا چوپرا Priyanka Chopra

هنرپیشه و مدل هندی که بارها در فیلم های هالیوودی نیز درخشیده برای موهای مشکی و حجیمش مشهور است. اگر موهای ضخیم دارید ممکن است چهره شما تحت تاثیر قرار بگیرد، اما برای شکستن این تاثیر و افزودن جذابیت از پریانکا الهام بگیرید و کات های نامرتب به انتهای موهای خود بدهید.

 

12.مدل موی کارلی کلاس Karlie Kloss

یکی دیگر از فرشته های ویکتوریا سکرت با مدل موی قد متوسط که با لایه هایی که به نرمی کات شده و ظرافت به چهره‌ی وی می‌بخشد. برای داشتن موهایی شبیه کارلی فقط باید ارایشگر شما دقیقا متناسب با چهره شما لایه به موهایتان اضافه کند!

 

13.مدل موی یارا شهیدی Yara Shahidi

خب حالا مدل موی این هنرپیشه ایرانی-امریکایی را بررسی میکنیم، اگر موهای وز و مجعد دارید احتمالا یا به موهای خیلی بلند یا خیلی کوتاه فکر میکنید اما با دیدن یارا شهیدی احتمالا نظر شما تغییر خواهد کرد.

 

14.مدل موی اولیویا پالرمو Olivia Palermo

فشن ایکون معروف با مدل موی خود مثل همیشه ثابت میکند که "ساده شیک است" موهای صاف با قد تا روی شانه بدون هیچ آرایش خاص از مدل های مورد علاقه اولیویاست.

 

15.مدل موی فلیسیتی جونز  Felicity Jones

چهره معصوم و کودکانه فلیسیتی نیاز چندانی به ارایش مو ندارد در این تصویر این هنرپیشه زیبارو با چتری های روی ابرو و موهایی که به طور کامل صورت وی را احاطه کرده است ، جذاب تر از همیشه به نظر می‌رسد.

 

16.مدل موی کندال جنر Kendall Jenner

کندال مدل بیست و اندی ساله و به شدت محبوب این روزهای دنیای مجازی موهای مشکی پرکلاغی خود را با بیشترین درخشش و کمترین موج به رخ می‌کشد.

 

17.مدل موی لیلی کالینز Lily Collins

هنرپیشه جذاب و فرزند فیل کالینز خواننده مشهور، موهای حجیمش را به صورت زیبایی کاملا صاف کرده و با چتری نامرتب استایل خود را کامل کرده است. از لیلی گاهی به عنوان ادری هپبورن نسل جدید  یاد می‌شود!

 

18.مدل موی زندایا  Zendaya

این روزها استایل زندایا بیشتر از همیشه مورد توجه طراحان و منتقدین دنیای مد است. این مدل و هنرپیشه جذاب با استایل منحصر بفرد خود الهام بخش جوانان و نوجوانان بسیاری شده است، پس بد نیست برای مدل مو هم از او الهام بگیریم. موهای او با لایه های هوشمندانه کوتاه شده و با رنگ نسکافه ای که کاملا متناسب با رنگ چهره اوست و در ادامه موج هایی که دقیقا در جای درست قرار گرفته اند تکمیل شده است.

 

19.مدل موی جسیکا چستین Jessica Chastain

هنرپیشه مشهور جسیکا چستین با رنگ موی منحصر بفرد خود شناخته می‌شود. رنگ ویژه ، قد مناسب و موج های درستِ موهای او چهره رنگ پریده ی او را کاملا جذاب کرده است.

 

20.مدل موی کری واشینگتن Kerry Washington

چتری هایی که به صورت یکطرفی کات شده و به شکل زیبایی با لایه های موج دار موهایش درآمیخته است،  مدل موی جذاب کری را تعریف می‌کند.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت زیبایی زن تصاویر بازیگران نفس عکس ایران روزنامه دختر فیلم مرد ایرانشهر زن حوادث جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • کره ماه چگونه به شکل فعلی خود درآمده است؟
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • نایلون چیست ؟
  • فعالیت سامانه پر بارش، امروز در فارس
  • لایه‌های پر حفره
  • استفاده از روش CLA برای بازنگری برنامه ۱۴۰۵ اصفهان
  • عکس| دورهمی بازیگران سریال چاردیواری بعد از ۱۵ سال