Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین افتتاحیه جشنواره فیلم دانشجویی نهال با حضور مدیر کل توسعه فناوری سازمان سینمایی، همایون ارشادی(مستند ساز) و دانشجویان فیلمساز در ایوان شمس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، افتتاحیه جشنواره فیلم دانشجویی نهال با رونمایی از پوستر رسمی بزرگداشت «علی لقمانی» با عنوان «نوری بتابان» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پانزدهمین دوره جشنواره فیلم دانشجویی نهال مراسم بزرگداشت خود را برای علی لقمانی فیلمبردار برجسته سینمای کشور برگزار می کند که سابقه همکاری با کارگردانان بزرگی همچون خسرو سینایی، اصغر فرهادی، داریوش مهرجویی، فرزاد موتمن و ... را در کارنامه خود دارد.

در این مراسم که با حضور اساتید و هنرمندان عرصه سینما برگزار می شود، محمد حسین فرج مدیر کل توسعه فن آوری سازمان سینمایی و همایون امامی مستند ساز و پژوهشگر سینما سخنرانی خواهند داشت.

همچنین فیلم مستند کوتاهی با همین عنوان، که به صورت آنالوگ 16 میلیمتری توسط دانشجویان دانشکده سینما تئاتر و به کارگردانی شاهین دانش‌فر ساخته شده پخش خواهد شد.

آیین افتتاحیه جشنواره نهال روز دوشنبه 28 خرداد ماه، ساعت 5 عصر و در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب

همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، پوستر جدید این فیلم منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و سجاد نصراللهی نسب، پوستر جدید این فیلم با طرحی از محمد تقی پور منتشر شد.

این فیلم متفاوت که اکران هایش در سینما‌ها و شهر‌های بدون سینما با استقبال مخاطبان همراه است، تاکنون توانسته بیش از ۸۰ هزار مخاطب به خود اختصاص دهد.

آپاراتچی؛ قصه‌ای متفاوت و شیرین از دلبستگی هایِ عجیبِ یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما در بحبوحه دهه ۶۰ است.

بازیگران: تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • باز هم سال سینمای کمدی؟
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد