Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:23:53 GMT

برگزاری یک کارگاه تخصصی در انجمن ویراستاران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۴۶۲۲

برگزاری یک کارگاه تخصصی در انجمن ویراستاران

کارگاه ضبط اعلام (روش نگارش اسامی خاص) از ۱۶ تیرماه در انجمن صنفی ویراستاران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی ویراستاران، دکتر ماندانا صدیق بهزادی مدرس این کارگاه است و این دوره در چهار جلسه، روزهای شنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام، ویراستاران و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند مباحثی همچون: تلفظ اسامی غربی را بر چه مبنایی نشان دهیم؟ املای اسامی را چطور بنویسیم؟ جرج بهتر است یا جورج، و هر آن‌چه را رعایت آن در ضبط اعلام برای یک ویراستار ضروری است در این کارگاه بیاموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۱۴۶۱۴ تماس بگیرند.
این دوره آموزشی در بلوار کریم خان، ابتدای حافظ جنوبی، کوچه هورچهر، شماره ۱۳، واحد ۱ و ۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انجمن صنفی ویراستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ عبداله چولکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

­

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات بدست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه ای، هولوگرام و مهرهای مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

­

سرهنگ چولکی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدام سریع متهمان را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز