Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@22:31:05 GMT

آغاز اجرای پروژه سیماک در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۴۹۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حامد فتوحی در جلسه کارگروه GNAF(نشان استاندارد ملی پلاک)که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد:پروژه نشان استاندارد پلاک یک پروژه ملی است که در کارگروه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و بر اساس آن محوریت تمام دستگاه های اجرایی سازمان پست است.
وی افزود:در استان قزوین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته باید سال گذشته طرح مذکور برای شهرستان های قزوین و تاکستان به صورت کامل اجرا می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فنی فناوری و اطلاعات استانداری قزوین عنوان کرد:با توجه به تأخیر در اجرای برنامه بر اساس زمان بندی جدید تا پایان مردادماه سال جاری طرح GNAF برای شهرستان های قزوین و تاکستان باید تکمیل شود.
فتوحی تصریح کرد:در بحث نامگذاری معابر و کوچه ها باید اقدامات لازم هر چه سریعتر انجام شود تا بتوانیم پروژه نشان ملی استاندارد را بر اساس برنامه زمان بندی مشخص انجام دهیم.
وی با اشاره به آغاز پروژه سیماک در استان گفت:در ماه های آینده پروژه سیماک با حضور وزیر در استان قزوین آغاز می شود.
مدیرکل فنی فناوری و اطلاعات استانداری قزوین خاطر نشان کرد:با اجرای پروژه سیماک استعلامات متعددی که هر ساله بین دستگاه های اجرایی مختلف انجام می شود به راحتی انجام شده و مشکلات موجود در این راه برطرف می شود.
فتوحی یادآور شد:دستگاه های خدمات رسان هم با اجرای این پروژه ها برای صدور قبوض باید از کدهای استاندارد استفاده کنند.
1009/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: به منظور صدور گواهینامه تایید نوع خودرو، تولید کننده علاوه بر رعایت الزامات مربوط به تایید نوع محصول، ملزم به رعایت سیستم تطابق تولید بوده و بسته به نوع محصول تولیدی، متقاضی باید تایید نوع، روش و برنامه مناسب تطابق تولید را تهیه کند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بازرسی اداره استاندارد از برقراری سیستم اعمال کنترل‌های لازم و کافی به منظور تضمین تطابق تمامی محصولات با نوع تایید شده و اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت در طول مدت اعتبار تاییدیه را نظارت خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی استان قزوین پس از بررسی مدارک و مستندات و همچنین انجام آزمون‌های تایید نوع خودرو، در کمیته علایم نخستین تایید نوع استان برای شرکت بهمن دیزل و خودرو‌های کشنده صادر شد.

عقیلی یادآور شد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تایید نوع وسایل نقلیه، صدور تایید نوع از تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به ادارات کل استان‌ها واگذار شده است.

هدف از تدوین این دستورالعمل تعیین رویه‌ای برای صدور گواهینامه تایید نوع و کنترل تطابق تولید وسایل نقلیه تولید داخل به منظور حصول اطمینان از تداوم تولید طبق شرایط و ویژگی‌های تایید شده براساس استاندارد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند