Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@19:26:11 GMT

تیم لالیگایی مشتری جدید جهانبخش

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۴۹۳۹

تیم لالیگایی مشتری جدید جهانبخش

به گزارش جهان نيوز، باشگاه رئال سوسیداد علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی ایران را در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه زیرنظر دارد. این بازیکن عضو باشگاه آلکمار هلند است و فصلی رویارویی را با این تیم را در لیگ هلند پشت سر گذاشته است. او با زدن 21 گل عنوان بهترین گلزن لیگ هلند را از آن خود کرد.
  البته این وینگر ایرانی از سوی باشگاه های دیگری مثل واتفورد، بورنموث و برنلی نیز مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه های انگلیسی برای جذب این هافبک حاضرند 10 تا 11 میلیون یورو بپردازند.
  منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، قائم اسلامی‌خواه هافبک تیم گل‌گهر که در نیم فصل از هوادار به این تیم منتقل شد در دیدار مقابل استقلال خوزستان گلزنی کرد و اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.

هافبک میانی گل‌گهر پس از پیوستن به این تیم از هفته بیستم در ترکیب اصلی حضور پیدا کرد و جایگاه خود را در این تیم به دست آورد و در تمامی مسابقات به‌صورت ثابت به میدان رفت، او در نیم فصل نخست همین وضعیت را در تیم هوادار داشت و مورد توجه مسئولان گل‌گهر قرار گرفت و این انتقال صورت گرفت.

اسلامی‌خواه در جریان مسابقه بارها روی دست مهاجمان و وینگرهای گل‌گهر قرار گرفت و خودش را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و در نهایت از همین روش توانست فرصت گلزنی پیدا کند و با ضربه بغل پا و تماشایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

ویدئو: 330338

گذراندن بیست و چهار هفته و یک تغییر تیم برای اولین گل لازم بود تا پای این هافبک خوش تکنیک به گلزنی باز شود، او در نیم فصل دو پاس گل در ترکیب هوادار ثبت کرده بود اما برای این تیم موفق به گلزنی نشده بود.

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • هوش مصنوعی: دوران گذار از مزیت به ضرورت
  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • خورشید پنج میلیارد سال دیگر کل زمین را خواهد بلعید