Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@15:24:52 GMT

مشمولان طرح نخبگان به خدمت سربازی فراخوانده شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۴۹۷۸

مشمولان طرح نخبگان به خدمت سربازی فراخوانده شدند

سازمان وظیفه عمومیدر اطلاعیه ای همه مشمولانی که در طرح نخبگان ثبت نام کرده و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه 1397 هستند را برای اعزام به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش مشرق، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در طرح نخبگان ثبت نام و مورد تایید قرار گرفته اند و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه 1397 هستند، به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، همه مشمولان فوق موظف هستند روز شنبه دوم تیر ماه 97 در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.این اطلاعیه می افزاید: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح با عنوان آموزش نخبگان نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور و یا اطلاع از آخرین وضعیت خود براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مرکز آموزش شهید مدرس سپاه پاسداران سپری و پس از اتمام دوره آموزشی،پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد.بر همین اساس مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ فوق برای آنان صادر نشده، می بایست برای پیگیری درخواست خود به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح واقع در بزرگراه شهید بابایی، دانشگاه دفاع ملی ستاد کل نیروهای مسلح مراجعه کنند، همچنین دانشجویان و یا فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس و بالاتر برای بهره مندی از طرح نخبگان می بایست به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح به نشانی ذکر شده مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی خدمت سربازی فراخوان نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه

وزارت دفاع سوریه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از دفع ۲ حمله تروریستی در حومه «حلب» و «ادلب» توسط نیروهای مسلح این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان‌های نیروهای مسلح سوریه که در محور «کفر نبل» در حومه جنوبی استان  ادلب فعالیت می‌کنند، حمله خشونت‌آمیز گروه‌های تروریستی را ناکام گذاشتند.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، نیروهای مسلح سوریه توانستند این حمله را خنثی کنند و ده‌ها نفر از تروریست‌های مهاجم را کشته و زخمی کردند.

نیروهای سوریه تسلیحات و تجهیزات تروریست‌ها را منهدم کردند.

همچنین یگانی از نیروهای مسلح سوریه با پاسخ به حمله یک گروهک تروریستی به یکی از نقاط نظامی ارتش در حومه شمالی حلب اعضای آن را به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

چند تروریست نیز در این درگیری‌ها دستگیر شدند.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • شرایط جدید اعزام به خدمت چیست؟
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد