Web Analytics Made Easy - Statcounter


دکتر علی اصغرشعاعی در گفت وگو با ایکنا از قم، گفت: مسابقات بین المللی قرائت قرآن که در ماه رمضان از سوی شبکه الکوثر برگزار شد از ابتکارات این شبکه جهانی است.
وی افزود: حاضران در این مسابقات قرائت های خود را از طریق اسکایپ به صورت تصویری برای داوران اجرا می‎کنند که پس از ارزیابی داورانی که از کشورهای مختلف حضور دارند نفرات برتر مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفر اول این مسابقات بیان کرد: در بخش مقدماتی شرکت کنندگانی از 50 کشور جهان شرکت داشتند که پس از پایان بخش اول، شرکت کنندگان 20 کشور جهان به دور بعدی راه یافتند که در بخش نیمه نهایی و نهایی به رقابت پرداختند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم تصریح کرد: در نیمه نهایی 24 نفر رقابت کردند و در نهایت 5 نفر به دور نهایی رقابت ها راه یافتند؛ شرکت کنندگان بخش نهایی از کشورهای ایران، مصر، افغانستان و عراق و لبنان بودند که در نهایت بنده توفیق اول شدن را در این مسابقات یافتم.
نفر اول مسابقات بین المللی هندوستان بیان کرد: کیفیت این مسابقات بالا بود و قاریان بسیار خوبی در این مسابقات حضور داشتند که از میان 450 نفر در مرحله ابتدایی 113 نفر از قاریان انتخاب شدند یعنی در این بخش شاهد قاری ضعیف نبودیم.
وی گفت: داوران بخش نهایی نیز در بخش صوت و لحن و تجوید و وقف و ابتدا از کشورهای ایران، مصر، سوریه وعراق انتخاب شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: شعاعی ایکنا قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902573

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی