Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن ناصری رویس فوق تخصص جراحی قلب و عروق و رئیس بیمارستان جماران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: به طور متوسط ماهیانه بیش از 90 مورد جراحی قلب باز و همچنین بین 150 الی 200 عمل آنژیو پلاستی با بالن در این بیمارستان انجام می‌شود، این در حالی است که ضریب اشتغال تخت بیمارستان جماران در اغلب ایام سال بیش از 85 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری گسترده بیمارستان جماران با اورژانس کشور افزود: این بیمارستان در ارتباط مستقیم با اورژانس است به گونه‌ای که کد 247 سکته حاد قلبی به طور کامل در این مرکز درمانی اجرا می‌شود و علاوه بر آن ارائه خدمات فوق تخصصی در این بیمارستان فقط منوط به پوشش بیمه‌ای نیروهای مسلح نیست بلکه این خدمات اعم از درمان سرپایی تا جراحی و بستری به عموم مردم و سایر اقشار نیز تعلق دارد، بنابراین همه تعرفه‌ها مطابق قرارداد با بیمه‌ها و یا با نرخ تعرفه‌های دولتی محاسبه می‌شود.

رئیس بیمارستان قلب جماران همچنین ادامه داد: مجموعا 64 تخت فعال، CCU، ICU، اورژانس و پست ICU در این مرکز درمانی فعال است و با توجه به فوق تخصصی بودن بیمارستان تقریبا همه تخت‌های بستری در بخش زنان و مردان بیمارستان جماران نیز ویژه هستند و همه امکانات لازم همچون مانیتورینگ، ست احیای فوری و نظایر آن را دارند. بنابراین با توجه به مراجعات چشمگیر در بیمارستان جماران تاکنون با مشکل کمبود تجهیزات و یا تخت مواجه نشده‌ایم.

انتهای پیام /

جزئیات عمل‌های جراحی در بیمارستان جماران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد