Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، هفته‌نامه کیکر در جدید‌ترین شماره خود که امروز منتشرشد، به علیرضا فغانی، داور کشورمان که مامور قضاوت مصاف روز گذشته آلمان و مکزیک بود، نمره بازی 2 داد.

این نشریه از داور ایرانی به عنوان یک قاضی با تصمیمات صحیح در زمین نام برد و اظافه کرد فغانی به همراه 2 دستیار ایرانی یعنی سخندان و منصوری، این جدال را به خوبی قضاوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مکزیک موفق به خلق شگفتی شد و یک بر صفر ژرمن‌ها را که دوره قبل قهرمان شدند، شکست داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان ایران بازی زمین مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد