Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@15:39:11 GMT

«حامد کمیلی» بر تخت پادشاهی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۵۳۰۳

«حامد کمیلی» بر تخت پادشاهی

رکنا: حامد کمیلی در نمایش «ریچارد» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی، در نقش ریچارد سوم پادشاه انگلستان به ایفای نقش می پردازد.

نمایش «ریچارد» که به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی از تیرماه سال جای در تالار وحدت روی صحنه می رود، شرح حال و زندگی مردی را روایت می کند که برای رسیدن به قدرت تمام مرزهای اخلاق، دین و سیاست را پشت سر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمایش «ریچارد» حامد کمیلی که سال گذشته در نمایش «شوایک، سرباز ساده دل» به نویسندگی و کارگردانی حمدرضا نعیمی به ایفای نقش پرداخت، در نقش ریچارد سوم پادشاه انگلستان به ایفای نقش می پردازد.

نمایش «ریچارد» با حضور ۷۰ بازیگر Actor روی صحنه می رود و تاکنون تنها نام و حضور حامد کمیلی در این اثر نمایشی اعلام شده است.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت بازیگر Actor انگلستان زندگی پادشاه حامد کمیلی نمایش عکس ایران روزنامه دختر فیلم مرد ایرانشهر زن حوادث جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه