Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی دیشب (یکشنبه) به نقل از توییت مرکز تحقیقات زمین و جو مکزیک خبر داد که دو لرزه نگار شهر مکزیکوسیتی در ساعت 11:32 ظهر دیروز لرزه هایی را پس از گل مکزیک به آلمان ثبت کردند.
دستگاه های لرزه نگاری شیلی نیز این لرزه ها را ثبت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جان ای ویدال، مدیر مرکز زلزله کالیفرنیای جنوبی به یو اس ای تودی گفت که معمولا شادی های هواداران منجر به زلزله هایی 2 ریشتری می شود که بشر قادر به احساس آن نیست.
تیم ملی فوتبال آلمان - مدافع عنوان قهرمانی- یکشنبه شب درچارچوب رقابت های گروه ششم این جشنواره ورزشی برابر مکزیک شکست خورد و مکزیکی ها شگفتی ساز شدند.
در این دیدار زیبا و تماشایی، شاگردان خوان کارلوس اوزیرو سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک، با نمایش دیدنی خود نه تنها عملکرد خوب شاگردان یواخیم لو را با دفاع منظم خود خنثی کردند، بلکه برابر این تیم با نتیجه یک برصفر به پیروزی رسیدند و آنان را ناکام گذاشتند.
«لوزانو» مهاجم تیم ملی مکزیک در دقیقه 35 تنها گل این دیدار را به ثمر رساند و برتری تیمش در این دیدار را رقم زد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آلمان زلزله تیم ملی فوتبال مکزیک ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاس هرناندز رباط پاره کرد

مدافع پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر آسیب دیدگی در دیدار برابر بوروسیا دورتموند تا زمستان نمی تواند به میدان برود. 

همچنانکه پیش بینی می‌شد آسیب دیدگی لوکاس هرناندز جدی است.

این بازیکن سرشناس فرانسوی در دیدار پاری سن ژرمن برابر بوروسیا دورتموند به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، اما به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.

به نوشته اسپورت و رسانه‌های فرانسوی آسیب دیدگی هرناندز از ناحیه رباط صلیبی است و به این ترتیب او تا پایان سال ۲۰۲۴ نمی‌تواند به میدان رود تا نه تنها پاری سن ژرمن در ادامه لیگ قهرمانان اروپا بلکه تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از بازیکنان کلیدی خود را در یورو از دست دهد.

جدال رفت پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند با یک گل به سود نماینده آلمان به پایان رسید تا پاریسی‌ها کار سختی در بازی برگشت داشته باشند.

منبع: ایسنا

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان