Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:50:41 GMT

انتقاد سفارت روسیه از عدم همکاری مقامات لندن

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۵۷۴۰

انتقاد سفارت روسیه از عدم همکاری مقامات لندن

سفارت روسیه در لندن اعلام کرد، دولت انگلیس به همکاری با طرف روسی در باره روشن شدن واقعیت در قضایای قتل و سوء قصد به جان دو شهروند روسی در خاک انگلیس علاقه‌ای ندارد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، سفارت روسیه در انگلیس اعلام کرد که مقامات لندن همچنان از همکاری با طرف روسی در باره ماجرای قتل "نیکولای پوشکوف" معاون سابق مدیرکل «ایروفلوت» و قضیه مسمومیت "سرگئی اسکریپال" کارمند اطلاعاتی سابق روس و دخترش یولیا در خاک انگلستان خودداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه سفارت روسیه آمده است: «مقامات دولت انگلیس همچنان به سئوالات دادستانی کل روسیه و سفارت این کشور در باره بررسی درخواست‌های ارائه شده برای ارائه کمک حقوقی به روشن شدن مسائل مربوط به حقایق مرگ و سوءقصد به جان دو شهروند روسی در خاک انگلستان پاسخی نداده‌اند. به نظر می‌رسد که مقامات لندن هیچ علاقه ای به همکاری در زمینه تحقیقات در این غذای ندارند به عقیده مقامات سفارت روسیه، این برخورد به فعالیت و اجرای قانون و روشن شدن حقیقت و برقراری عدالت آسیب میرساند.»

لازم به یادآوری است که پوشکوف در تاریخ 12 ماه مارس سال 2018 در منزل مسکونی خود در لندن به قتل رسید. "سرگئی اسکریپال" کارمند سابق اداره مرکزی اطلاعات روسیه و دخترش "یولیا" نیز در تاریخ 4 مارس سال جاری در شهر سالیزبری انگلیس بطور مشکوکی مسموم شدند. مقامات لندن بر این عقیده هسند که دولت روسیه در این حوادث دست داشته است.

انتهای پیام/

 

R1445/P36447/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند

بر اساس اعلام سفارت ایران در روسیه تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود. به این ترتیب گام نخست استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی در روسیه هم برداشته شد.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس