Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@15:17:14 GMT

اعلام آمادگی ۱۴ تیم برای لیگ تیروکمان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۵۹۲۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، جلسه سازمان لیگ تیراندازی با کمان با حضور سرپرستان تیم‌های شرکت کننده فردا (سه شنبه) ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. قرعه کشی مسابقات هم با حضور ۱۴ تیم انجام می‌شود.
این مسابقات با حضور ۵ تیم ریکرو بانوان، ۸ تیم ریکرو آقایان، ۵ تیم کامپوند بانوان و ۹ تیم کامپوند آقایان در فصل تابستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسامی تیم‌هایی که اعلام آمادگی کرده اند عبارتند از:
نفت امیدیه خوزستان، پاکان البرز، هیئت کرمان، پاس قوامین تهران، هیئت همدان، ققنوس خرم دره زنجان، شاهین تهران، سولار پلیمر البرز، هیئت کیش، بیمه سینا تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری بندر عباس هرمزگان، ذوب آهن اصفهان و کنگره ۶۰ تهران

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تيروکمان سازمان ليگ قرعه کشي مسابقات تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور