Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@22:14:57 GMT

جمع‌آوری شش فقره انشعاب آب فضای سبز در شهر شیروان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۵۹۵۸

جمع‌آوری شش فقره انشعاب آب فضای سبز در شهر شیروان

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای استان، امید عباسپور مدیر امور آبفای شهرستان شیروان اظهارکرد: در سال جاری شش فقره انشعاب آب فضای سبز در شیروان شناسایی شده است که بر اساس مصوبه شورای عالی آب کشور در سال جدید باید تمام انشعابات آب فضای سبز در سطح شهر با هدف مدیریت منابع آبی جمع آوری شود که برنامه این امور جمع آوری این انشعابات تا پایان سال جاری است  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با بیان اینکه 306 فقره انشعابات آب در سه سال متوالی قطع بودند که در حال حاضر تعیین تکلیف شده اند، گفت: جهت خدمات رسانی و جلوگیری از خطر های احتمالی مشترکین باید برای تعیین وضعیت انشعاب خود اقدام شود که در غیر این صورت موجب اخطاریه و طبق آیین نامه عملیاتی شرکت آب و فاضلاب نسبت به جمع آوری انشعابات از شبکه و حذف از سیستم اقدام می‌کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان به شناسایی و جمع آوری 55 انشعاب غیر مجاز آب نیزدر این شهرستان طی سال گذشته اشاره کرد،گفت: با هدف بهینه سازی مصرف آب 55 انشعاب غیر مجاز آب در شهر های شیروان، لوجلی، قوشخانه و زیارت شناسایی که از این تعداد 38 انشعاب تبدیل به مجاز شده و 17انشعاب جمع آوری شده است  .

وی با بیان اینکه انشعابات غیر مجاز هزینه های جاری امور را افزایش می دهد و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه می سازد، افزود: افت فشار و هدر رفت آب استهلاک زودرس تاسیسات آبرسانی و بالا رفتن هزینه های تولید و توزیع آب و ورود آلودگی ها به شبکه توزیع آب شرب از دیگر عواقب استفاده از انشعابات غیر مجاز است که در صورت مشاهده به صورت قانونی با آن برخورد می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد

بهمن بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار کرد: در جهت ایجاد شرایط انتقال آب خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا، بدون قطع آب در ایام پرمصرف، انشعاب گیری از خط موجود صورت گرفت. 

او افزود: این عملیات با هدف ایجاد شرایط انتقال حدود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب به غرب صدرا، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته تا امکان تامین آب پایدار برای شهروندان ساکن در شهر جدید صدرا فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا